Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Op de bonnefooi met Marriot Bonvoy

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Mila Vonk
Mila Vonk
18 juli 2024
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Op de bonnefooi met Marriot Bonvoy

Marriot
Marriot
Marriot Bonvoy is een voordeelprogramma waar meer dan 30 luxe hotelketens bij zijn aangesloten. Hieronder vallen onder andere Marriot International, The Ritz-Carlton en St. Regis. Door te reserveren bij de aangesloten hotelketens, kunnen leden voor punten sparen. En meer punten betekent meer voordelen.
Marriot Bonvoy is een voordeelprogramma waar meer dan 30 luxe hotelketens bij zijn aangesloten. Hieronder vallen onder andere Marriot International, The Ritz-Carlton en St. Regis. Door te reserveren bij de aangesloten hotelketens, kunnen leden voor punten sparen. En meer punten betekent meer voordelen.
Marriot
Marriot
Marriot Bonvoy is een voordeelprogramma waar meer dan 30 luxe hotelketens bij zijn aangesloten. Hieronder vallen onder andere Marriot International, The Ritz-Carlton en St. Regis. Door te reserveren bij de aangesloten hotelketens, kunnen leden voor punten sparen. En meer punten betekent meer voordelen.
Marriot Bonvoy is een voordeelprogramma waar meer dan 30 luxe hotelketens bij zijn aangesloten. Hieronder vallen onder andere Marriot International, The Ritz-Carlton en St. Regis. Door te reserveren bij de aangesloten hotelketens, kunnen leden voor punten sparen. En meer punten betekent meer voordelen.

Leden kunnen zich gratis registreren voor Marriott Bonvoy. Bij dit voordeelprogramma zijn meer dan 30 luxe hotelketens aangesloten, die over de hele wereld verspreid zijn. Leden kunnen op veel verschillende manieren punten verdienen, bijvoorbeeld door bij aangesloten hotelketens te overnachten, te dineren bij aangesloten restaurants, bepaalde uitgaven te doen met de creditcard, airline miles te verdienen tijdens vluchten naar de aangesloten hotelketens of door evenementen te organiseren in aangesloten ketens. Hierbij geldt: hoe meer punten, hoe hoger het level en hoe meer voordelen.
 

Lid is het eerste level, gevolgd door Silver Elite, Gold Elite, Platinum Elite, Titanium Elite en uiteindelijk Ambassador Elite. Bij elk hoger Elite-level worden er meer voordelen vrijgegeven.

 

 

De punten kunnen bijgehouden worden in de Marriott Bonvoy app. Verder wordt Marriott Bonvoy goed ontvangen door leden. Volgens U.S. Travel News staat het Marriott Bonvoy-voordeelprogramma op de derde plek van de ranglijst met Beste Hotel Voordeelprogramma’s.

Mila Vonk

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.