Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Op de bonnefooi met Marriot Bonvoy

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Mila Vonk
Mila Vonk
18 juli 2024
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Op de bonnefooi met Marriot Bonvoy

Marriot
Marriot
Marriot Bonvoy is een voordeelprogramma waar meer dan 30 luxe hotelketens bij zijn aangesloten. Hieronder vallen onder andere Marriot International, The Ritz-Carlton en St. Regis. Door te reserveren bij de aangesloten hotelketens, kunnen leden voor punten sparen. En meer punten betekent meer voordelen.
Marriot Bonvoy is een voordeelprogramma waar meer dan 30 luxe hotelketens bij zijn aangesloten. Hieronder vallen onder andere Marriot International, The Ritz-Carlton en St. Regis. Door te reserveren bij de aangesloten hotelketens, kunnen leden voor punten sparen. En meer punten betekent meer voordelen.
Marriot
Marriot
Marriot Bonvoy is een voordeelprogramma waar meer dan 30 luxe hotelketens bij zijn aangesloten. Hieronder vallen onder andere Marriot International, The Ritz-Carlton en St. Regis. Door te reserveren bij de aangesloten hotelketens, kunnen leden voor punten sparen. En meer punten betekent meer voordelen.
Marriot Bonvoy is een voordeelprogramma waar meer dan 30 luxe hotelketens bij zijn aangesloten. Hieronder vallen onder andere Marriot International, The Ritz-Carlton en St. Regis. Door te reserveren bij de aangesloten hotelketens, kunnen leden voor punten sparen. En meer punten betekent meer voordelen.

Leden kunnen zich gratis registreren voor Marriott Bonvoy. Bij dit voordeelprogramma zijn meer dan 30 luxe hotelketens aangesloten, die over de hele wereld verspreid zijn. Leden kunnen op veel verschillende manieren punten verdienen, bijvoorbeeld door bij aangesloten hotelketens te overnachten, te dineren bij aangesloten restaurants, bepaalde uitgaven te doen met de creditcard, airline miles te verdienen tijdens vluchten naar de aangesloten hotelketens of door evenementen te organiseren in aangesloten ketens. Hierbij geldt: hoe meer punten, hoe hoger het level en hoe meer voordelen.
 

Lid is het eerste level, gevolgd door Silver Elite, Gold Elite, Platinum Elite, Titanium Elite en uiteindelijk Ambassador Elite. Bij elk hoger Elite-level worden er meer voordelen vrijgegeven.

 

 

De punten kunnen bijgehouden worden in de Marriott Bonvoy app. Verder wordt Marriott Bonvoy goed ontvangen door leden. Volgens U.S. Travel News staat het Marriott Bonvoy-voordeelprogramma op de derde plek van de ranglijst met Beste Hotel Voordeelprogramma’s.

Mila Vonk

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 maart 2025

Een award winnen op werk!

Microsoft versterkt de loyaliteit van werknemers door hen te belonen met Impact Awards, die zowel financiële bonussen als publieke erkenning tijdens bedrijfsevenementen omvatten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 maart 2025

Een award winnen op werk!

Microsoft versterkt de loyaliteit van werknemers door hen te belonen met Impact Awards, die zowel financiële bonussen als publieke erkenning tijdens bedrijfsevenementen omvatten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 februari 2025

€5,- korting als dank voor je bezoek!

Q-Park beloont klanten met €5,- korting op een volgende reservering. Dit zorgt voor meer herhaalbezoeken en vergroot de klanttevredenheid.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 februari 2025

€5,- korting als dank voor je bezoek!

Q-Park beloont klanten met €5,- korting op een volgende reservering. Dit zorgt voor meer herhaalbezoeken en vergroot de klanttevredenheid.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.