Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Uitstekende plantenservice van Intratuin!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Daan van Deursen
Daan van Deursen
23 juli 2024
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Uitstekende plantenservice van Intratuin!

Intratuin
Intratuin
Intratuin is een franchise van Intratuin Holding B.V. met tuincentra in Nederland, België en Duitsland. Met 57 vestigingen in heel Nederland kunnen klanten bij Intratuin terecht voor alles op het gebied van huis, tuin en dier.
Intratuin is een franchise van Intratuin Holding B.V. met tuincentra in Nederland, België en Duitsland. Met 57 vestigingen in heel Nederland kunnen klanten bij Intratuin terecht voor alles op het gebied van huis, tuin en dier.
Intratuin
Intratuin
Intratuin is een franchise van Intratuin Holding B.V. met tuincentra in Nederland, België en Duitsland. Met 57 vestigingen in heel Nederland kunnen klanten bij Intratuin terecht voor alles op het gebied van huis, tuin en dier.
Intratuin is een franchise van Intratuin Holding B.V. met tuincentra in Nederland, België en Duitsland. Met 57 vestigingen in heel Nederland kunnen klanten bij Intratuin terecht voor alles op het gebied van huis, tuin en dier.

Deelnemers aan het spaarprogramma van Intratuin, Intratuin Extra, kunnen meer dan alleen punten sparen! De Intratuin Extra app biedt gebruikers namelijk ook de mogelijkheid om hun eigen planten toe te voegen. Op de speciale ‘planten’ pagina in de app kunnen toegevoegde planten worden voorzien van een eigen naam en een foto. Zo hebben plantenliefhebbers een handig overzicht van alles wat er in hun huis of tuin bloeit.
 
Om gebruikers van extra (planten)service te voorzien, verzorgt Intratuin informatie en tips over de toegevoegde planten, en kunnen pushmeldingen worden ingesteld als herinnering wanneer de planten water nodig hebben. Met de plantenfunctie in hun Extra app hoopt Intratuin de hobby van plantenliefhebbers verder te versterken en verlengt het de ervaring van een bezoek aan een van hun tuincentra.
 
Is het ondanks de adviezen niet gelukt om een plant in leven te houden? Dan hoopt Intratuin dat de klant hun Extra account inzet om een nieuwe plant te halen bij een van hun filialen!
 

Daan van Deursen

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.