Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Spaar voor een stralende look

LOYALTY PROGRAM

CASE

Moska Poya
Moska Poya
19 juli 2024
LOYALTY PROGRAM
CASE

Spaar voor een stralende look

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Beauty Points
Douglas
B2C
Nederland
2018

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Korting
Website, app
Beauty
Actief
Douglas
Douglas
Douglas is een bekende Europese winkelketen die gespecialiseerd is in luxe cosmetica, parfums en verzorgingsproducten. Opgericht in 1821 in Duitsland, heeft Douglas zich ontwikkeld tot een toonaangevende speler in de beautybranche met honderden winkels verspreid over Europa.
Douglas is een bekende Europese winkelketen die gespecialiseerd is in luxe cosmetica, parfums en verzorgingsproducten. Opgericht in 1821 in Duitsland, heeft Douglas zich ontwikkeld tot een toonaangevende speler in de beautybranche met honderden winkels verspreid over Europa.

Bij Douglas ontvangen beautyliefhebbers nog meer waarde bij hun aankopen. Met het Mijn Douglas-programma wordt er namelijk gespaard voor korting en nog meer extra’s. In 2018 heeft Douglas haar loyaliteitsprogramma in een nieuw jasje gestoken.
 
Voor de leden van het loyaliteitsprogramma is er een speciale website ontwikkeld, waar zij toegang hebben tot hun persoonlijke omgeving. Hier kunnen zij hun kaartgegevens bekijken, het aantal gespaarde ‘beauty points’ zien, beschikbare vouchers inzien en ontdekken waarvoor zij hun punten kunnen inwisselen. Daarnaast biedt de nieuwe online omgeving beautytips en nieuws dat is afgestemd op de persoonlijke interesses van de gebruiker.
 
Premiumleden genieten van extra voordelen ten opzichte van gewone leden. Ze krijgen meer kortingen en één keer per jaar een extra korting op hun favoriete product. Met de nieuwe cross-channel aanpak wil Douglas elke klant een persoonlijke ervaring bieden. Douglas streeft ernaar zijn klanten beter te begrijpen en hen optimaal van dienst te zijn.
 
Hoe werkt het?
Na registratie als lid worden er bij elke aankoop Beauty Points gespaard. Voor iedere euro zijn dit al 5 punten! Extra punten kunnen worden gespaard door een review te schrijven over hun favoriete producten. Deze gespaarde Beauty Points zijn vervolgens bij Douglas in te leveren tegen kassakorting.
 

 
Wat zijn de benefits?
Members ontvangen niet alleen korting met de gespaarde Beauty Points. Ook ontvangen zij persoonlijke/exclusieve deals, cadeaus en speciale korting.
 

Moska Poya

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.