Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een kilo bananen omdat we je missen

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Moska Poya
Moska Poya
24 september 2024
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Een kilo bananen omdat we je missen

Lidl
Lidl
Lidl opende in de jaren ’90 zijn eerste distributiecentrum in Nederland, gelegen in Heerenveen. Dit markeerde het begin van een snelle groei in het land. In 1997 gingen de eerste acht winkels open, en vier jaar later, in 2001, werd de mijlpaal van de honderdste vestiging bereikt. Inmiddels is Lidl uitgegroeid tot een vertrouwde naam met 440 filialen verspreid door heel Nederland.
Lidl opende in de jaren ’90 zijn eerste distributiecentrum in Nederland, gelegen in Heerenveen. Dit markeerde het begin van een snelle groei in het land. In 1997 gingen de eerste acht winkels open, en vier jaar later, in 2001, werd de mijlpaal van de honderdste vestiging bereikt. Inmiddels is Lidl uitgegroeid tot een vertrouwde naam met 440 filialen verspreid door heel Nederland.
Lidl
Lidl
Lidl opende in de jaren ’90 zijn eerste distributiecentrum in Nederland, gelegen in Heerenveen. Dit markeerde het begin van een snelle groei in het land. In 1997 gingen de eerste acht winkels open, en vier jaar later, in 2001, werd de mijlpaal van de honderdste vestiging bereikt. Inmiddels is Lidl uitgegroeid tot een vertrouwde naam met 440 filialen verspreid door heel Nederland.
Lidl opende in de jaren ’90 zijn eerste distributiecentrum in Nederland, gelegen in Heerenveen. Dit markeerde het begin van een snelle groei in het land. In 1997 gingen de eerste acht winkels open, en vier jaar later, in 2001, werd de mijlpaal van de honderdste vestiging bereikt. Inmiddels is Lidl uitgegroeid tot een vertrouwde naam met 440 filialen verspreid door heel Nederland.

Lidl heeft een verrassende manier gevonden om in contact te blijven met klanten die al een tijdje niet actief zijn geweest in hun webshop. In plaats van hen simpelweg te herinneren aan hun aanwezigheid, laat Lidl duidelijk merken dat ze hun klanten missen. Het bedrijf wil graag dat deze klanten weten dat ze gewaardeerd worden, ook als het een tijd geleden is dat er boodschappen zijn gedaan met de Lidl Plus app.
 
Als blijk van waardering biedt Lidl deze klanten een speciaal cadeautje: maar liefst 50% korting op 1 kilo bananen, 1 courgette en 1 komkommer. Lidl blijft hiermee laten zien dat klanttevredenheid en loyaliteit vooropstaan, zelfs als er een pauze is geweest tussen aankopen.
 

Moska Poya

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.