Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Voordeel bij Nikkie

N-Brands, het overkoepelende modehuis van de merken van Nikkie Plessen, heeft een loyaliteitsprogramma gelanceerd. Met het programma sparen klanten voor kortingen en voordelen bij alle merken die bij het bedrijf zijn aangesloten.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
21 januari 2021
LOYALTY PROGRAM
CASE

Voordeel bij Nikkie

N-Brands, het overkoepelende modehuis van de merken van Nikkie Plessen, heeft een loyaliteitsprogramma gelanceerd. Met het programma sparen klanten voor kortingen en voordelen bij alle merken die bij het bedrijf zijn aangesloten.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

N-Brands membership
N-Brands
B2C
Nederland
2021

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Voordeel, korting
App, website
Retail
Actief
N-Brands
N-Brands
N-BRANDS “N-Brands” is de naam van het modehuis waarin alle merken van Nikkie Plessen zijn samengebracht onder één dak en verkrijgbaar zijn via één webshop.
N-BRANDS “N-Brands” is de naam van het modehuis waarin alle merken van Nikkie Plessen zijn samengebracht onder één dak en verkrijgbaar zijn via één webshop.
N-Brands, het overkoepelende modehuis van de merken van Nikkie Plessen, heeft een loyaliteitsprogramma gelanceerd. Met het programma sparen klanten voor kortingen en voordelen bij alle merken die bij het bedrijf zijn aangesloten.

 

Hoe werkt het?

Deelnemers kunnen hun punten via zowel de webshop als de fysieke winkels sparen. Via de webshop sparen klanten punten met het e-mailadres waarmee zij zich voor het membership-account hebben geregistreerd. In de fysieke winkels kunnen klanten ook sparen middels hun pinpas, creditcard of Apple Pay. Door middel van een unieke chip in de pas kan achterhaald worden of deze gekoppeld is aan een membership-account.

 

Puntensysteem

Voor iedere euro die deelnemers van het programma uitgeven in de webshop of in de fysieke winkel, ontvangen zij één punt. Met deze punten sparen zij voor coupons, cadeaus en korting. Ook ontvangen deelnemers op hun verjaardag een kortingsvoucher, waarmee zij op de betreffende dag een cadeautje kunnen ophalen in een van de Brand Stores.

 

Verschillende niveaus

In het spaarprogramma zijn vier niveaus te ontdekken:

  • Member: 0 t/m 750 punten
  • Bronze Member: 751 t/m 1.500 punten
  • Silver Member: 1.501 t/m 2.500 punten
  • Gold Member: meer dan 2.500 punten

Wanneer een klant een niveau stijgt, krijgen zij toegang tot de coupons met korting en voordelen die bij dat niveau horen.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.