Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

WE is ME

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
WE is ME is het loyaliteitsprogramma van het modemerk WE Fashion. WE wil klanten uitnodigen om member te worden om ze zo meer te betrekken en te belonen.
Redactie LoyaltyFacts
29 maart 2018
LOYALTY PROGRAM
CASE

WE is ME

WE is ME is het loyaliteitsprogramma van het modemerk WE Fashion. WE wil klanten uitnodigen om member te worden om ze zo meer te betrekken en te belonen.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

WE is ME
WE
B2C
Nederland
Oktober 2014

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Voordeelprogramma
Voordelen en acties
Website, nieuwsbrief en app
Voordeel en acties voor klanten van WE Fashion
Actief
WE
WE
WE Fashion is een Nederlands modemerk met betaalbare en toegankelijke collecties voor mannen, vrouwen en kinderen. Het merk is met circa 250 winkels en 3.000 medewerkers vertegenwoordigd in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Zwitserland.
WE Fashion is een Nederlands modemerk met betaalbare en toegankelijke collecties voor mannen, vrouwen en kinderen. Het merk is met circa 250 winkels en 3.000 medewerkers vertegenwoordigd in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Zwitserland.

Hoe werkt het?


Wil je WE is ME Member worden? Dat kan! Je kan je aanmelden voor WE is ME aan de kassa in de WE stores. De store medewerker noteert je naam en e-mailadres en vervolgens ontvang je een e-mail met een activatielink. Via de activatielink kun je je gegevens aanvullen en je account activeren. Ook kun je je aanmelden via de WE Fashion website en de WE app. In de app vind je alle aanbiedingen, acties en uitnodigingen en via de nieuwsbrief word je op de hoogte gehouden van alle persoonlijke aanbiedingen, pre-sales, exclusieve VIP events en nieuwe collecties.

 

De voordelen
WE is ME members ontvangen allerlei voordelen zoals:

  • Welcome voucher: nieuwe members ontvangen 24 uur na aanmelding een voucher met € 10,- korting bij besteding van minimaal € 50,-.
  • Exclusieve pre-sale: je krijgt als eerste toegang tot de sale.
  • Member days: een paar keer per jaar kun je shoppen met 20% korting. Zo ontving je bijvoorbeeld als member t/m 31 januari 2016 20% korting op de nieuwe Spring collectie.
  • Winacties: je kunt bijvoorbeeld t/m 21 maart 2016 kans maken op één jaar lang gratis denim bij WE Fashion en een styling sessie met een bekende blogger samen met je vrienden. Deelnemen kan door drie vrienden te taggen in een bericht waarin je vertelt wat je favoriete WE Fashion Blue Ridge item is. De winnaar ontvangt voor € 430,- aan vouchers om te shoppen bij WE Fashion en de drie getagde vrienden mogen een Blue Ridge item uitzoeken t.w.v. € 100,-.
  • Goodies en giveaways om je te verwennen.
  • Exclusieve VIP events zoals een meet-en-greet lunch met Doutzen Kroes en 14% korting op de hele collectie op Valentijnsdag.
  • Students Only: ben je student en member? Op vertoon van je collegekaart en identiteitskaart aan de kassa ontvang je 10% studentenkorting, een collegejaar lang!
  • Exclusieve aanbiedingen: zo ontvang je als member bij besteding van € 60,- aan de Kids collectie een gratis The Voice Kids T-shirt.

 

Daarnaast vraagt WE Fashion je om mee te denken over verbeteringen in o.a. de winkels en collecties via ‘We like your opinion’. Als member kun je zelf kiezen of je hieraan deel wil nemen.

 

Hoe blijf je op de hoogte?
Bij aanmelding voor het membership vraagt WE Fashion of je op de hoogte gehouden wil worden van alle persoonlijke aanbiedingen, pre-sales, exclusieve VIP events en nieuwe collecties middels de nieuwsbrief. Je kunt hierbij aangeven of je geïnteresseerd bent in men, women, boys en/of girls. Zo ontvang je alleen berichten die aansluiten bij jouw interesse(s). Naast de nieuwsbrief heeft WE Fashion een app. Je kunt inloggen in de app met je WE is ME account. Onder het kopje ‘My coupons’ vind je al je persoonlijke aanbiedingen. Bij je bestelling worden de coupons, indien relevant, automatisch toegepast. Daarnaast heeft de app een unieke QR code waarmee je je kunt identificeren als WE is ME member in de stores, een store locator waarmee je WE stores makkelijk kunt opzoeken, een barcode scanner waarmee je de voorraad informatie van artikelen kunt checken en veel meer. Ook kun je op de hoogte blijven via de website en de informatie in de stores.

Case facts

  • WE Fashion heette vroeger ‘HIJ’ en ‘ZIJ’. De eerste ‘HIJ’ winkel werd in 1962 in Amsterdam geopend. In 1999 werd ‘HIJ’ en ‘ZIJ’, ‘WE MEN’ en ‘WE WOMEN’. Inmiddels heeft WE Fashion 250 winkels verspreid over Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Zwitserland.
  • WE is ME is in oktober 2014 gelanceerd. Sinds de lancering heeft WE is ME al meer dan een half miljoen members.
  • Op 13 februari 2015 is de app WE Fashion gelanceerd. Door in te loggen met je WE is ME account kun je al je persoonlijke aanbiedingen in de app bekijken.
Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events