Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

2018 Wrapped in Spotify

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
28 december 2018
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

2018 Wrapped in Spotify

Spotify
Spotify
Spotify is een van origine Zweedse streamingsdienst en onderdeel van Spotify Technology S.A.. Gebruikers van Spotify kunnen via de app miljoenen nummers beluisteren. De dienst wordt gezien als alternatief voor iTunes. Abonnees van Spotify kunnen zelf afspeellijsten aanmaken (en delen). Niet-abonnes kunnen ook gebruik maken van de muziekdienst, maar hebben wel minder mogelijkheden en voor hen wordt de muziek onderbroken door reclames.
Spotify is een van origine Zweedse streamingsdienst en onderdeel van Spotify Technology S.A.. Gebruikers van Spotify kunnen via de app miljoenen nummers beluisteren. De dienst wordt gezien als alternatief voor iTunes. Abonnees van Spotify kunnen zelf afspeellijsten aanmaken (en delen). Niet-abonnes kunnen ook gebruik maken van de muziekdienst, maar hebben wel minder mogelijkheden en voor hen wordt de muziek onderbroken door reclames.
Spotify
Spotify
Spotify is een van origine Zweedse streamingsdienst en onderdeel van Spotify Technology S.A.. Gebruikers van Spotify kunnen via de app miljoenen nummers beluisteren. De dienst wordt gezien als alternatief voor iTunes. Abonnees van Spotify kunnen zelf afspeellijsten aanmaken (en delen). Niet-abonnes kunnen ook gebruik maken van de muziekdienst, maar hebben wel minder mogelijkheden en voor hen wordt de muziek onderbroken door reclames.
Spotify is een van origine Zweedse streamingsdienst en onderdeel van Spotify Technology S.A.. Gebruikers van Spotify kunnen via de app miljoenen nummers beluisteren. De dienst wordt gezien als alternatief voor iTunes. Abonnees van Spotify kunnen zelf afspeellijsten aanmaken (en delen). Niet-abonnes kunnen ook gebruik maken van de muziekdienst, maar hebben wel minder mogelijkheden en voor hen wordt de muziek onderbroken door reclames.

Spotify biedt dit jaar (net als in 2017) de mogelijkheid om terug te kijken op jouw persoonlijke muziekjaar.

In de mail kon je als Premium abonnee al zien hoeveel verschillende nummers je hebt geluisterd in het afgelopen jaar. Vervolgens kon je terugkijken naar onder andere je eerste nummer uit 2018, je meest geluisterde genre en het oudste nummer. Bovendien heeft Spotify een persoonlijke top 100 gemaakt van de door jou meest geluisterde nummers én persoonlijke tips voor in het nieuwe jaar om nieuwe muziek te ontdekken.

Wil jij ook een persoonlijk overzicht van jouw Spotify Premius account? Kijk dan snel hier.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events