Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

2018 Wrapped in Spotify

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
28 december 2018
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

2018 Wrapped in Spotify

Spotify
Spotify
Spotify is een van origine Zweedse streamingsdienst en onderdeel van Spotify Technology S.A.. Gebruikers van Spotify kunnen via de app miljoenen nummers beluisteren. De dienst wordt gezien als alternatief voor iTunes. Abonnees van Spotify kunnen zelf afspeellijsten aanmaken (en delen). Niet-abonnes kunnen ook gebruik maken van de muziekdienst, maar hebben wel minder mogelijkheden en voor hen wordt de muziek onderbroken door reclames.
Spotify is een van origine Zweedse streamingsdienst en onderdeel van Spotify Technology S.A.. Gebruikers van Spotify kunnen via de app miljoenen nummers beluisteren. De dienst wordt gezien als alternatief voor iTunes. Abonnees van Spotify kunnen zelf afspeellijsten aanmaken (en delen). Niet-abonnes kunnen ook gebruik maken van de muziekdienst, maar hebben wel minder mogelijkheden en voor hen wordt de muziek onderbroken door reclames.
Spotify
Spotify
Spotify is een van origine Zweedse streamingsdienst en onderdeel van Spotify Technology S.A.. Gebruikers van Spotify kunnen via de app miljoenen nummers beluisteren. De dienst wordt gezien als alternatief voor iTunes. Abonnees van Spotify kunnen zelf afspeellijsten aanmaken (en delen). Niet-abonnes kunnen ook gebruik maken van de muziekdienst, maar hebben wel minder mogelijkheden en voor hen wordt de muziek onderbroken door reclames.
Spotify is een van origine Zweedse streamingsdienst en onderdeel van Spotify Technology S.A.. Gebruikers van Spotify kunnen via de app miljoenen nummers beluisteren. De dienst wordt gezien als alternatief voor iTunes. Abonnees van Spotify kunnen zelf afspeellijsten aanmaken (en delen). Niet-abonnes kunnen ook gebruik maken van de muziekdienst, maar hebben wel minder mogelijkheden en voor hen wordt de muziek onderbroken door reclames.

Spotify biedt dit jaar (net als in 2017) de mogelijkheid om terug te kijken op jouw persoonlijke muziekjaar.

In de mail kon je als Premium abonnee al zien hoeveel verschillende nummers je hebt geluisterd in het afgelopen jaar. Vervolgens kon je terugkijken naar onder andere je eerste nummer uit 2018, je meest geluisterde genre en het oudste nummer. Bovendien heeft Spotify een persoonlijke top 100 gemaakt van de door jou meest geluisterde nummers én persoonlijke tips voor in het nieuwe jaar om nieuwe muziek te ontdekken.

Wil jij ook een persoonlijk overzicht van jouw Spotify Premius account? Kijk dan snel hier.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.