Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Adidas bedankt loyale klanten

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
15 december 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Adidas bedankt loyale klanten

Adidas
Adidas
Adidas is een van origine Duits sportkledingmerk.
Adidas is een van origine Duits sportkledingmerk.
Adidas
Adidas
Adidas is een van origine Duits sportkledingmerk.
Adidas is een van origine Duits sportkledingmerk.

Adidas laat in een e-mail naar hun trouwe klanten zien dat zij aan de lange termijn denken. Klanten die een jaar klant zijn bij de sportkledingketen, ontvangen namelijk een bericht met daarin de boodschap dat Adidas haar klanten bedankt voor de loyaliteit. Voor deze loyaliteit ontvangen deze klanten 20% korting op de volgende aankoop.

Normaliter krijgen klanten korting als ze net nieuw zijn bij een organisatie, maar Adidas kijkt verder.

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

4 november 2024

Parfumado’s cadeau voor twee

Deel een persoonlijke code, geef vrienden 50% korting en kies een eigen cadeau. Samen profiteren, dat is een win-win situatie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

4 november 2024

Parfumado’s cadeau voor twee

Deel een persoonlijke code, geef vrienden 50% korting en kies een eigen cadeau. Samen profiteren, dat is een win-win situatie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 september 2024

Een kilo bananen omdat we je missen

Lidl laat klanten die een tijdje geen boodschappen meer hebben gedaan bij de supermarkt weten dat ze gemist worden! Ze nodigen haar klanten uit om

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 september 2024

Een kilo bananen omdat we je missen

Lidl laat klanten die een tijdje geen boodschappen meer hebben gedaan bij de supermarkt weten dat ze gemist worden! Ze nodigen haar klanten uit om

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.