Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

'Afhaal'-IKEA komt klanten tegemoet

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
16 april 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

'Afhaal'-IKEA komt klanten tegemoet

IKEA
IKEA
IKEA is opgericht in 1943 en heeft vestigingen over de hele wereld. Het concern richt zich op het verkopen van meubels tegen een zo laag mogelijke prijs, die vaak nog zelf in elkaar gezet moeten worden.
IKEA is opgericht in 1943 en heeft vestigingen over de hele wereld. Het concern richt zich op het verkopen van meubels tegen een zo laag mogelijke prijs, die vaak nog zelf in elkaar gezet moeten worden.
IKEA
IKEA
IKEA is opgericht in 1943 en heeft vestigingen over de hele wereld. Het concern richt zich op het verkopen van meubels tegen een zo laag mogelijke prijs, die vaak nog zelf in elkaar gezet moeten worden.
IKEA is opgericht in 1943 en heeft vestigingen over de hele wereld. Het concern richt zich op het verkopen van meubels tegen een zo laag mogelijke prijs, die vaak nog zelf in elkaar gezet moeten worden.

Meubelgigant IKEA ervaart ook de gevolgen van het Coronavirus en heeft alle vestigingen moeten sluiten. Het is voor klanten nog wel mogelijk om hun online bestellingen op te halen bij een vestiging in de buurt. Voor de klanten die IKEA op deze manier steunen, heeft het bedrijf een speciale actie bedacht. Zij ontvangen een kortingsbon die in de winkels besteed kan worden zodra deze weer open kunnen. Hiermee stimuleert IKEA het bezoek aan de fysieke winkels.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.