Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

'Afhaal'-IKEA komt klanten tegemoet

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
16 april 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

'Afhaal'-IKEA komt klanten tegemoet

IKEA
IKEA
IKEA is opgericht in 1943 en heeft vestigingen over de hele wereld. Het concern richt zich op het verkopen van meubels tegen een zo laag mogelijke prijs, die vaak nog zelf in elkaar gezet moeten worden.
IKEA is opgericht in 1943 en heeft vestigingen over de hele wereld. Het concern richt zich op het verkopen van meubels tegen een zo laag mogelijke prijs, die vaak nog zelf in elkaar gezet moeten worden.
IKEA
IKEA
IKEA is opgericht in 1943 en heeft vestigingen over de hele wereld. Het concern richt zich op het verkopen van meubels tegen een zo laag mogelijke prijs, die vaak nog zelf in elkaar gezet moeten worden.
IKEA is opgericht in 1943 en heeft vestigingen over de hele wereld. Het concern richt zich op het verkopen van meubels tegen een zo laag mogelijke prijs, die vaak nog zelf in elkaar gezet moeten worden.

Meubelgigant IKEA ervaart ook de gevolgen van het Coronavirus en heeft alle vestigingen moeten sluiten. Het is voor klanten nog wel mogelijk om hun online bestellingen op te halen bij een vestiging in de buurt. Voor de klanten die IKEA op deze manier steunen, heeft het bedrijf een speciale actie bedacht. Zij ontvangen een kortingsbon die in de winkels besteed kan worden zodra deze weer open kunnen. Hiermee stimuleert IKEA het bezoek aan de fysieke winkels.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.