Loyalty Journey

‘Afhaal’-IKEA komt klanten tegemoet

Korting voor IKEA-klanten

Loyalty JourneySnapshot 16 april 2020
‘Afhaal’-IKEA komt klanten tegemoet
  • Klanten
  • IKEA
  • Korting
  • Winkelen

Meubelgigant IKEA ervaart ook de gevolgen van het Coronavirus en heeft alle vestigingen moeten sluiten. Het is voor klanten nog wel mogelijk om hun online bestellingen op te halen bij een vestiging in de buurt. Voor de klanten die IKEA op deze manier steunen, heeft het bedrijf een speciale actie bedacht. Zij ontvangen een kortingsbon die in de winkels besteed kan worden zodra deze weer open kunnen. Hiermee stimuleert IKEA het bezoek aan de fysieke winkels.

 

IKEA

IKEA is opgericht in 1943 en heeft vestigingen over de hele wereld. Het concern richt zich op het verkopen van meubels tegen een zo laag mogelijke prijs, die vaak nog zelf in elkaar gezet moeten worden.

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: