Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

AH borrelglazen

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
16 april 2018
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

AH borrelglazen

Logo Albert Heijn
Logo Albert Heijn
Albert Heijn
Albert Heijn
Al 130 jaar is Albert Heijn (of Appie) een begrip bij de Nederlandse consument en op dit moment is het ook de grootste supermarktketen van Nederland. Niet voor niets luidt hun huidige slogan dan ook: “Everybody Appie”.
Al 130 jaar is Albert Heijn (of Appie) een begrip bij de Nederlandse consument en op dit moment is het ook de grootste supermarktketen van Nederland. Niet voor niets luidt hun huidige slogan dan ook: “Everybody Appie”.
Logo Albert Heijn
Logo Albert Heijn
Albert Heijn
Albert Heijn
Al 130 jaar is Albert Heijn (of Appie) een begrip bij de Nederlandse consument en op dit moment is het ook de grootste supermarktketen van Nederland. Niet voor niets luidt hun huidige slogan dan ook: “Everybody Appie”.
Al 130 jaar is Albert Heijn (of Appie) een begrip bij de Nederlandse consument en op dit moment is het ook de grootste supermarktketen van Nederland. Niet voor niets luidt hun huidige slogan dan ook: “Everybody Appie”.

Na onder andere het servies, de glazen, het bestek en de ovenschalen heeft Albert Heijn een nieuwe spaaractie opgezet. Deze keer kan men sparen voor bijzondere borrelglazen. Bij elke € 10,- ontvang je een borrelzegel en met 20 zegels heb je een volle kaart. Met deze volle kaart kan je met bijbetaling van een paar euro een setje wijn- of tumblerglazen, een set schaaltjes of bijvoorbeeld een wijnkoeler uitzoeken.

 

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 september 2024

Een kilo bananen omdat we je missen

Lidl laat klanten die een tijdje geen boodschappen meer hebben gedaan bij de supermarkt weten dat ze gemist worden! Ze nodigen haar klanten uit om

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 september 2024

Een kilo bananen omdat we je missen

Lidl laat klanten die een tijdje geen boodschappen meer hebben gedaan bij de supermarkt weten dat ze gemist worden! Ze nodigen haar klanten uit om

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

19 augustus 2024

Bij de Wibra geen belemmer, kom aub shoppen met je emmer!

Winkelketen Wibra opent op 10 oktober de deuren van maar liefst haar 300ste vestiging. Om dit te vieren wordt iedereen in de omgeving van Westfield

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

19 augustus 2024

Bij de Wibra geen belemmer, kom aub shoppen met je emmer!

Winkelketen Wibra opent op 10 oktober de deuren van maar liefst haar 300ste vestiging. Om dit te vieren wordt iedereen in de omgeving van Westfield

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 augustus 2024

Ontspannen met Thermenfans

Het loyaliteitsprogramma van Thermen Resorts beloont trouwe bezoekers met voordeel, verrassingen en voorrang op exclusieve events.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 augustus 2024

Ontspannen met Thermenfans

Het loyaliteitsprogramma van Thermen Resorts beloont trouwe bezoekers met voordeel, verrassingen en voorrang op exclusieve events.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.