Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

AH: Dierenplaatjes spaaractie

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
De Dierenplaatjes Spaaractie van Albert Heijn met Freek Vonk.
Redactie LoyaltyFacts
10 juni 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

AH: Dierenplaatjes spaaractie

De Dierenplaatjes Spaaractie van Albert Heijn met Freek Vonk.
Het Albert Heijn logo.
Het Albert Heijn logo.
Albert Heijn
Albert Heijn
Albert Heijn is een Nederlandse supermarktorganisatie, die eigendom is van Ahold. Met 940 winkels (inclusief 63 AH to go’s en 35 AH XL’s) is het de grootste supermarktketen in Nederland. Daarnaast zijn er 30 filialen in België, 6 AH to go’s in Duitsland en er is sinds 2007 een vestiging op Curaçao.
Albert Heijn is een Nederlandse supermarktorganisatie, die eigendom is van Ahold. Met 940 winkels (inclusief 63 AH to go’s en 35 AH XL’s) is het de grootste supermarktketen in Nederland. Daarnaast zijn er 30 filialen in België, 6 AH to go’s in Duitsland en er is sinds 2007 een vestiging op Curaçao.
Het Albert Heijn logo.
Het Albert Heijn logo.
Albert Heijn
Albert Heijn
Albert Heijn is een Nederlandse supermarktorganisatie, die eigendom is van Ahold. Met 940 winkels (inclusief 63 AH to go’s en 35 AH XL’s) is het de grootste supermarktketen in Nederland. Daarnaast zijn er 30 filialen in België, 6 AH to go’s in Duitsland en er is sinds 2007 een vestiging op Curaçao.
Albert Heijn is een Nederlandse supermarktorganisatie, die eigendom is van Ahold. Met 940 winkels (inclusief 63 AH to go’s en 35 AH XL’s) is het de grootste supermarktketen in Nederland. Daarnaast zijn er 30 filialen in België, 6 AH to go’s in Duitsland en er is sinds 2007 een vestiging op Curaçao.

Met de spaaractie ‘Op avontuur met Freek’ komen kinderen alles te weten over wilde dieren. Van maandag 8 juni t/m zondag 5 juli 2015 ontvangen klanten bij elke € 10,- vier ‘Freek Vonk’ dierenplaatjes. Er zijn 160 dierenplaatjes te sparen die je kunt plakken in het verzamelalbum c.q. logboek van Freek Vonk. Het album kost € 0,49. Om ervoor te zorgen dat alle kinderen hun verzameling van 160 dierenplaatjes compleet kunnen maken, organiseren winkels op woensdag 24 of zaterdag 27 juni een speciale ruilmiddag.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events