Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Albert Heijn betrekt inactieve klanten

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
17 augustus 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Albert Heijn betrekt inactieve klanten

Albert Heijn
Albert Heijn
Albert Heijn maakt onderdeel uit van Ahold Delhaize en is de grootste supermarktketen van Nederland. Het bedrijf beschikt over ruim duizend vestigingen in Nederland en een aantal filialen in België.
Albert Heijn maakt onderdeel uit van Ahold Delhaize en is de grootste supermarktketen van Nederland. Het bedrijf beschikt over ruim duizend vestigingen in Nederland en een aantal filialen in België.
Albert Heijn
Albert Heijn
Albert Heijn maakt onderdeel uit van Ahold Delhaize en is de grootste supermarktketen van Nederland. Het bedrijf beschikt over ruim duizend vestigingen in Nederland en een aantal filialen in België.
Albert Heijn maakt onderdeel uit van Ahold Delhaize en is de grootste supermarktketen van Nederland. Het bedrijf beschikt over ruim duizend vestigingen in Nederland en een aantal filialen in België.

Om te voorkomen dat klanten van Albert Heijn veel acties missen, verstuurt de organisatie een speciale mail.

Klanten die al een tijdje geen mails van de supermarktketen hebben geopend, ontvangen een persoonlijke boodschap met actuele acties. Albert Heijn stimuleert hiermee het behoud van haar inactieve klanten door hen persoonlijk aandacht te geven en op de hoogte te houden van actuele acties.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.