Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Albert Heijn betrekt inactieve klanten

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
17 augustus 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Albert Heijn betrekt inactieve klanten

Albert Heijn
Albert Heijn
Albert Heijn maakt onderdeel uit van Ahold Delhaize en is de grootste supermarktketen van Nederland. Het bedrijf beschikt over ruim duizend vestigingen in Nederland en een aantal filialen in België.
Albert Heijn maakt onderdeel uit van Ahold Delhaize en is de grootste supermarktketen van Nederland. Het bedrijf beschikt over ruim duizend vestigingen in Nederland en een aantal filialen in België.
Albert Heijn
Albert Heijn
Albert Heijn maakt onderdeel uit van Ahold Delhaize en is de grootste supermarktketen van Nederland. Het bedrijf beschikt over ruim duizend vestigingen in Nederland en een aantal filialen in België.
Albert Heijn maakt onderdeel uit van Ahold Delhaize en is de grootste supermarktketen van Nederland. Het bedrijf beschikt over ruim duizend vestigingen in Nederland en een aantal filialen in België.

Om te voorkomen dat klanten van Albert Heijn veel acties missen, verstuurt de organisatie een speciale mail.

Klanten die al een tijdje geen mails van de supermarktketen hebben geopend, ontvangen een persoonlijke boodschap met actuele acties. Albert Heijn stimuleert hiermee het behoud van haar inactieve klanten door hen persoonlijk aandacht te geven en op de hoogte te houden van actuele acties.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 Januari 2023

Pathé jaaroverzicht: meer dan een bedankje

Bezoekers van Pathé kregen in de eerste week van januari niet alleen een bedankje voor 2022 in hun mailbox, maar ook een heuse 2022 filmquiz

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 Januari 2023

Pathé jaaroverzicht: meer dan een bedankje

Bezoekers van Pathé kregen in de eerste week van januari niet alleen een bedankje voor 2022 in hun mailbox, maar ook een heuse 2022 filmquiz

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2023

Gelukswensen van Greenpeace

Bijna jarig? En waan je je al in de voorpret? Dan gooit Greenpeace daar nog een schepje bovenop! Een week voorafgaand aan jouw verjaardag stuurt

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2023

Gelukswensen van Greenpeace

Bijna jarig? En waan je je al in de voorpret? Dan gooit Greenpeace daar nog een schepje bovenop! Een week voorafgaand aan jouw verjaardag stuurt

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 Januari 2023

Een brief van Max

Het loyaliteitsprogramma van Oracle Red Bull Racing is een programma dat de fans stimuleert om meer te interacteren met het Formule 1 team. Door bijvoorbeeld

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 Januari 2023

Een brief van Max

Het loyaliteitsprogramma van Oracle Red Bull Racing is een programma dat de fans stimuleert om meer te interacteren met het Formule 1 team. Door bijvoorbeeld

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events