Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Albert Heijn: moestuintje spaaractie

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Moestuintje: de spaaractie van Albert Heijn (16 feb. t/m 15 maart 2015)
Redactie LoyaltyFacts
17 februari 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Albert Heijn: moestuintje spaaractie

Moestuintje: de spaaractie van Albert Heijn (16 feb. t/m 15 maart 2015)
Het Albert Heijn logo.
Het Albert Heijn logo.
ALBERT HEIJN
ALBERT HEIJN
Het alledaagse betaalbaar, het bijzondere bereikbaar. De supermarkt van Nederland.
Het alledaagse betaalbaar, het bijzondere bereikbaar. De supermarkt van Nederland.
Het Albert Heijn logo.
Het Albert Heijn logo.
ALBERT HEIJN
ALBERT HEIJN
Het alledaagse betaalbaar, het bijzondere bereikbaar. De supermarkt van Nederland.
Het alledaagse betaalbaar, het bijzondere bereikbaar. De supermarkt van Nederland.

Van 16 februari tot en met 15 maart kunt u bij Albert Heijn sparen voor moestuinpotjes met zaadjes. Laat uw eigen moestuin groeien! Albert Heijn ondersteund deze spaaractie met commercials, communicatie in de winkels en diverse additionele producten die voor een klein bedrag aangeschaft kunnen worden.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.