Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Altijd boodschappen met korting

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
3 november 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Altijd boodschappen met korting

Bol.com
Bol.com
Bol.com is een webwinkel in Nederland en België die in 1999 werd opgericht door het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG. In zowel 2012 als 2013 werd bol.com uitgeroepen tot beste website door benchmarkbureau WUA!. Bol.com ontvangt sinds 1999 met regelmaat de jaarlijkse Nederlandse thuiswinkelawards voor onder andere “Beste webwinkel van Nederland”. In 2012 werd bol.com overgenomen door Ahold.
Bol.com is een webwinkel in Nederland en België die in 1999 werd opgericht door het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG. In zowel 2012 als 2013 werd bol.com uitgeroepen tot beste website door benchmarkbureau WUA!. Bol.com ontvangt sinds 1999 met regelmaat de jaarlijkse Nederlandse thuiswinkelawards voor onder andere “Beste webwinkel van Nederland”. In 2012 werd bol.com overgenomen door Ahold.
Bol.com
Bol.com
Bol.com is een webwinkel in Nederland en België die in 1999 werd opgericht door het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG. In zowel 2012 als 2013 werd bol.com uitgeroepen tot beste website door benchmarkbureau WUA!. Bol.com ontvangt sinds 1999 met regelmaat de jaarlijkse Nederlandse thuiswinkelawards voor onder andere “Beste webwinkel van Nederland”. In 2012 werd bol.com overgenomen door Ahold.
Bol.com is een webwinkel in Nederland en België die in 1999 werd opgericht door het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG. In zowel 2012 als 2013 werd bol.com uitgeroepen tot beste website door benchmarkbureau WUA!. Bol.com ontvangt sinds 1999 met regelmaat de jaarlijkse Nederlandse thuiswinkelawards voor onder andere “Beste webwinkel van Nederland”. In 2012 werd bol.com overgenomen door Ahold.

Bol.com introduceert een persoonlijke herhaalservice voor dagelijkse producten met korting: Bespaar Continu. Online maak je een boodschappenlijstje aan die iedere maand, tweemaandelijks of in een andere frequentie bezorgd wordt. Van tevoren krijg je een herinnering van de bestelling zodat je deze kunt annuleren in het geval je een keertje wil overslaan.

Bij iedere bestelling krijg je een vaste korting ten opzichte van de normale bol.com productprijs. De korting kan per bestelling oplopen tot 35% en de bestellingen zijn tevens te plaatsen via de bol.com smartphone-app.

 

 

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.