Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Serina Marino
Serina Marino
22-06-2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

ANWB
ANWB
De Koninklijke Nederlandse Toeristenbond ANWB is een grote vereniging op het gebied van mobiliteit, vakantie en vrije tijd.
De Koninklijke Nederlandse Toeristenbond ANWB is een grote vereniging op het gebied van mobiliteit, vakantie en vrije tijd.
ANWB
ANWB
De Koninklijke Nederlandse Toeristenbond ANWB is een grote vereniging op het gebied van mobiliteit, vakantie en vrije tijd.
De Koninklijke Nederlandse Toeristenbond ANWB is een grote vereniging op het gebied van mobiliteit, vakantie en vrije tijd.

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

 

Het start met een soort verrassingsfeest. De mailt opent donker en jij moet zelf het licht aanmaken.

 

 

Hierna volgt een confettiballon en een gepersonaliseerde woonkamer. Er zitten allerlei herkenbare elementen in die passen bij de ontvanger. Zo is je huidige woonplaats erin verwerkt en speelt er een verjaardagsliedje passend bij jouw geboortejaar. Maar ook de posters en muziek hits passen in het jaar dat jij geboren bent. Volgens ANWB is er hiervoor ook aan voldoende fallbacks gedacht. De email wordt afgesloten met een incentive. Ontvangers krijgen namelijk een cadeau die ze kunnen verzilveren in de meest dichtstbijzijnde winkel of via de webshop.

 

 

De mail krijgt een vervolg, enkele dagen later. Er volgt een mini flow waarin ontvangers een e-mail krijgen waarin de grote opruiming van het feest in gang wordt gezet en waarin de ontvangers een herinnering krijgen om hun cadeautje te verzilveren in de (online)winkel’.

 

 

 

Een perfect voorbeeld hoe je met persoonlijke relevantie kunt werken aan het verhogen van de loyaliteit!

Serina Marino

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.