Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Basic-Fit houdt haar leden fit

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
2 april 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Basic-Fit houdt haar leden fit

Basic-Fit
Basic-Fit
Basic-Fit is een sportscholenketen die vestigingen heeft in onder andere Nederland, België, Luxemburg en Spanje.
Basic-Fit is een sportscholenketen die vestigingen heeft in onder andere Nederland, België, Luxemburg en Spanje.
Basic-Fit
Basic-Fit
Basic-Fit is een sportscholenketen die vestigingen heeft in onder andere Nederland, België, Luxemburg en Spanje.
Basic-Fit is een sportscholenketen die vestigingen heeft in onder andere Nederland, België, Luxemburg en Spanje.

Ondanks dat alle sportscholen nog wel even gesloten zullen blijven, probeert Basic-Fit onder de aandacht te blijven. Dit doet zij door haar app voor 3 maanden aan te bieden aan mensen die kosteloos een account aanmaken. Deze app bevat onder andere virtuele groepslessen en trainingsschema’s.

Voor iedereen die al een lidmaatschap had afgesloten bij Basic-Fit heeft het bedrijf een aanvullend aanbod. Zo kunnen leden kiezen tussen verschillende compensaties voor het bedrag dat zij tijdens de coronacrisis betalen voor een onbruikbaar lidmaatschap. Dit kan bijvoorbeeld door een korting of een gratis upgrade op het lidmaatschap wanneer de sportscholen hun deuren weer kunnen openen.

Zo hoopt Basic-Fit ook tijdens de coronacrisis de kans op retentie onder haar leden te vergroten!

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.