Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Bedankje van Bol.com

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
4 januari 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Bedankje van Bol.com

Bol.com
Bol.com
Bol.com is een van de grootste webwinkels in Nederland en België. Het bedrijf werd in 1999 werd opgericht door het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG en is in 2012 overgenomen door Ahold.
Bol.com is een van de grootste webwinkels in Nederland en België. Het bedrijf werd in 1999 werd opgericht door het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG en is in 2012 overgenomen door Ahold.
Bol.com
Bol.com
Bol.com is een van de grootste webwinkels in Nederland en België. Het bedrijf werd in 1999 werd opgericht door het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG en is in 2012 overgenomen door Ahold.
Bol.com is een van de grootste webwinkels in Nederland en België. Het bedrijf werd in 1999 werd opgericht door het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG en is in 2012 overgenomen door Ahold.

Met de afsluiting van het jaar heeft ontvangen klanten van bol.com nog een speciale boodschap. Het bedrijf wenst trouwe klanten een sprankelend 2021 en bedankt hen voor de steun in 2020.

In het bericht wordt extra nadruk gelegd op hoe blij het bedrijf is met alle klanten die de webwinkel telkens weer weten te vinden.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 maart 2025

Een award winnen op werk!

Microsoft versterkt de loyaliteit van werknemers door hen te belonen met Impact Awards, die zowel financiële bonussen als publieke erkenning tijdens bedrijfsevenementen omvatten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 maart 2025

Een award winnen op werk!

Microsoft versterkt de loyaliteit van werknemers door hen te belonen met Impact Awards, die zowel financiële bonussen als publieke erkenning tijdens bedrijfsevenementen omvatten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 februari 2025

€5,- korting als dank voor je bezoek!

Q-Park beloont klanten met €5,- korting op een volgende reservering. Dit zorgt voor meer herhaalbezoeken en vergroot de klanttevredenheid.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 februari 2025

€5,- korting als dank voor je bezoek!

Q-Park beloont klanten met €5,- korting op een volgende reservering. Dit zorgt voor meer herhaalbezoeken en vergroot de klanttevredenheid.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.