Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Bedankt dat de natuur op u kan rekenen

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Natuurmonumenten bedankt leden
Redactie LoyaltyFacts
26 januari 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Bedankt dat de natuur op u kan rekenen

Natuurmonumenten bedankt leden
Natuurmonumenten steunt leden
Natuurmonumenten steunt leden
Natuurmonumenten
Natuurmonumenten
Natuurmonumenten is dé beweging van mensen met hart voor de natuur. Ze willen mensen, van jong tot oud, in het hart raken en de fascinatie voor de natuur delen met en via hun achterban. Natuurmonumenten activeert mensen om buiten in de natuur iets geweldigs te beleven.
Natuurmonumenten is dé beweging van mensen met hart voor de natuur. Ze willen mensen, van jong tot oud, in het hart raken en de fascinatie voor de natuur delen met en via hun achterban. Natuurmonumenten activeert mensen om buiten in de natuur iets geweldigs te beleven.
Natuurmonumenten steunt leden
Natuurmonumenten steunt leden
Natuurmonumenten
Natuurmonumenten
Natuurmonumenten is dé beweging van mensen met hart voor de natuur. Ze willen mensen, van jong tot oud, in het hart raken en de fascinatie voor de natuur delen met en via hun achterban. Natuurmonumenten activeert mensen om buiten in de natuur iets geweldigs te beleven.
Natuurmonumenten is dé beweging van mensen met hart voor de natuur. Ze willen mensen, van jong tot oud, in het hart raken en de fascinatie voor de natuur delen met en via hun achterban. Natuurmonumenten activeert mensen om buiten in de natuur iets geweldigs te beleven.

NATUURMONUMENTEN BEDANKT LEDEN

Natuurmonumenten stuurde onlangs een brief naar haar leden. Met deze brief bedankt ze ten eerste haar leden voor de steun van afgelopen jaar. Hierdoor heeft Natuurmonumenten meer kwetsbare gebieden veilig weten te stellen.

 

Ten tweede sturen ze de ledenpas van komend jaar toe. Ook is er een folder toegevoegd. Hierin wordt teruggeblikt op wat Natuurmonumenten in 2016 bereikt heeft en wat hun belangrijkste doelen van 2017 zijn. Bovendien worden er twee exclusieve aanbiedingen, welke onderdeel van hun voordeelprogramma zijn, toegelicht in de folder.  Tot slot bevat de brief een verzoek tot een extra gift.

 

Folder Natuurmonumenten

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.