Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Bedankt voor een fair-tastisch jaar!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Alco Woudenberg
Alco Woudenberg
24 januari 2024
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Bedankt voor een fair-tastisch jaar!

Fairtrade Nederland
Fairtrade Nederland
Fairtrade Nederland is een non-profitorganisatie die zich inzet voor eerlijke handel. Mede door producten te certificeren volgens sociale, economische en milieunormen, met als doel de levensomstandigheden van producenten te verbeteren en consumenten bewust te maken.
Fairtrade Nederland is een non-profitorganisatie die zich inzet voor eerlijke handel. Mede door producten te certificeren volgens sociale, economische en milieunormen, met als doel de levensomstandigheden van producenten te verbeteren en consumenten bewust te maken.
Fairtrade Nederland
Fairtrade Nederland
Fairtrade Nederland is een non-profitorganisatie die zich inzet voor eerlijke handel. Mede door producten te certificeren volgens sociale, economische en milieunormen, met als doel de levensomstandigheden van producenten te verbeteren en consumenten bewust te maken.
Fairtrade Nederland is een non-profitorganisatie die zich inzet voor eerlijke handel. Mede door producten te certificeren volgens sociale, economische en milieunormen, met als doel de levensomstandigheden van producenten te verbeteren en consumenten bewust te maken.

Wanneer ben jij voor het laatst superduper bedankt door iemand? Misschien wel afgelopen december door Fairtrade Nederland! Aan de hand van een feestelijke loyalty campagne hebben zij iedereen bedankt heeft bijgedragen aan een FAIR-tastsich 2023. Een spontaan bericht voor iedereen die wil bijdragen aan een eerlijkere wereld!

 

Alco Woudenberg

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.