Gister was het weer valentijnsdag, hét moment op je geliefden te verrassen en te bedanken. Steeds meer bedrijven haken hier ook op in, zoals ook de Hartstichting en stichting DierenLot.
De Hartstichting zet zich in tegen hart- en vaatziekten, door geld te verzamelen voor onderzoek. Op Valentijnsdag sprak zij haar waardering uit naar haar donateurs voor hun steun, door middel van onderstaand kaartje.
DierenLot is een stichting die zich inzet tegen mishandeling en verwaarlozing van dieren. Dit doen ze onder andere door middel van kledingacties. Aan één van de inzamelaars stuurde zij gister dit attente kaartje om hen te bedanken.
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.