Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Bedankt voor je steun

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
15 februari 2018
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Bedankt voor je steun

Gister was het weer valentijnsdag, hét moment op je geliefden te verrassen en te bedanken. Steeds meer bedrijven haken hier ook op in, zoals ook de Hartstichting en stichting DierenLot.

HARTSTICHTING

De Hartstichting zet zich in tegen hart- en vaatziekten, door geld te verzamelen voor onderzoek. Op Valentijnsdag sprak zij haar waardering uit naar haar donateurs voor hun steun, door middel van onderstaand kaartje.

 

 

DIERENLOT

DierenLot is een stichting die zich inzet tegen mishandeling en verwaarlozing van dieren. Dit doen ze onder andere door middel van kledingacties. Aan één van de inzamelaars stuurde zij gister dit attente kaartje om hen te bedanken.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 juni 2024

Join de Beauty Squad!

Word lid van e.l.f’s Beauty Squad en ontvang veel exclusieve samples, verrassingen en voordelen als Fan, Pro of Icon.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 juni 2024

Join de Beauty Squad!

Word lid van e.l.f’s Beauty Squad en ontvang veel exclusieve samples, verrassingen en voordelen als Fan, Pro of Icon.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 juni 2024

Koop, kras, en krijg met de waanzinnige winweken.

De Etos Waanzinnige Winweken zijn terug! Bij elke aankoop kans op verschillende prijzen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 juni 2024

Koop, kras, en krijg met de waanzinnige winweken.

De Etos Waanzinnige Winweken zijn terug! Bij elke aankoop kans op verschillende prijzen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 mei 2024

Levi’s gokt het erop: gefeliciteerd!(?)

Lees snel verder en kom erachter hoe Levi’s op een leuke manier extra data verzameld!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 mei 2024

Levi’s gokt het erop: gefeliciteerd!(?)

Lees snel verder en kom erachter hoe Levi’s op een leuke manier extra data verzameld!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.