Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Beloning voor de ontvanger van de maand

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
14 juni 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Beloning voor de ontvanger van de maand

Nu-in
Nu-in
NU-IN
NU-IN
nu-in is een duurzaam kledingmerk. In 2019 heeft een groep vrienden dit merk opgericht met als doel om duurzame kleding betaalbaar te maken voor iedereen. De designs worden samengesteld met materialen die gerecycled, upcycled en organisch zijn.
nu-in is een duurzaam kledingmerk. In 2019 heeft een groep vrienden dit merk opgericht met als doel om duurzame kleding betaalbaar te maken voor iedereen. De designs worden samengesteld met materialen die gerecycled, upcycled en organisch zijn.
Nu-in
Nu-in
NU-IN
NU-IN
nu-in is een duurzaam kledingmerk. In 2019 heeft een groep vrienden dit merk opgericht met als doel om duurzame kleding betaalbaar te maken voor iedereen. De designs worden samengesteld met materialen die gerecycled, upcycled en organisch zijn.
nu-in is een duurzaam kledingmerk. In 2019 heeft een groep vrienden dit merk opgericht met als doel om duurzame kleding betaalbaar te maken voor iedereen. De designs worden samengesteld met materialen die gerecycled, upcycled en organisch zijn.

Wanneer consumenten ingeschreven staan voor de nieuwsbrief van het duurzame kledingmerk nu-in, ontvangen zij elke maand een mail met daarin inspiratie, kortingen en updates over het bedrijf. Ook wordt er elke maand een ‘ontvanger van de maand’ gekozen die een cadeaukaart wint ter waarde van 100 Euro. Op deze manier stimuleert nu-in de loyaliteit van de nieuwsbrief ontvangers. Door simpelweg ingeschreven te zijn voor de nieuwsbrief maakt men al kans om ‘ontvanger van de maand’ te worden. Zelfs wanneer een ontvanger niet ‘ontvanger van de maand is’ wordt diegene bedankt voor het ingeschreven zijn. Zo worden alle ontvangers even kort in het zonnetje gezet en raken zij meer betrokken bij de nieuwsbrieven van nu-in. Dit vergroot de kans dat het aantal bestellingen toeneemt.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

30 Mei 2023

Excuses van Pathé

Bioscoopketen Pathé geeft een verkeerd gestuurde mail ridderlijke toe met een ludiek excuusbericht.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

30 Mei 2023

Excuses van Pathé

Bioscoopketen Pathé geeft een verkeerd gestuurde mail ridderlijke toe met een ludiek excuusbericht.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

11 Mei 2023

Vier de schoonheid van alle moeders

Kledingmerk VIVEH biedt gratis wereldwijde verzending én cadeau inspiratie in de aanloop naar moederdag.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

11 Mei 2023

Vier de schoonheid van alle moeders

Kledingmerk VIVEH biedt gratis wereldwijde verzending én cadeau inspiratie in de aanloop naar moederdag.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 april 2023

SportCity mist je...

SportCity leden hebben de mogelijkheid om vrienden een dagje gratis mee te laten sporten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 april 2023

SportCity mist je...

SportCity leden hebben de mogelijkheid om vrienden een dagje gratis mee te laten sporten.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events