Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Beloning voor de ontvanger van de maand

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
14 juni 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Beloning voor de ontvanger van de maand

Nu-in
Nu-in
NU-IN
NU-IN
nu-in is een duurzaam kledingmerk. In 2019 heeft een groep vrienden dit merk opgericht met als doel om duurzame kleding betaalbaar te maken voor iedereen. De designs worden samengesteld met materialen die gerecycled, upcycled en organisch zijn.
nu-in is een duurzaam kledingmerk. In 2019 heeft een groep vrienden dit merk opgericht met als doel om duurzame kleding betaalbaar te maken voor iedereen. De designs worden samengesteld met materialen die gerecycled, upcycled en organisch zijn.
Nu-in
Nu-in
NU-IN
NU-IN
nu-in is een duurzaam kledingmerk. In 2019 heeft een groep vrienden dit merk opgericht met als doel om duurzame kleding betaalbaar te maken voor iedereen. De designs worden samengesteld met materialen die gerecycled, upcycled en organisch zijn.
nu-in is een duurzaam kledingmerk. In 2019 heeft een groep vrienden dit merk opgericht met als doel om duurzame kleding betaalbaar te maken voor iedereen. De designs worden samengesteld met materialen die gerecycled, upcycled en organisch zijn.

Wanneer consumenten ingeschreven staan voor de nieuwsbrief van het duurzame kledingmerk nu-in, ontvangen zij elke maand een mail met daarin inspiratie, kortingen en updates over het bedrijf. Ook wordt er elke maand een ‘ontvanger van de maand’ gekozen die een cadeaukaart wint ter waarde van 100 Euro. Op deze manier stimuleert nu-in de loyaliteit van de nieuwsbrief ontvangers. Door simpelweg ingeschreven te zijn voor de nieuwsbrief maakt men al kans om ‘ontvanger van de maand’ te worden. Zelfs wanneer een ontvanger niet ‘ontvanger van de maand is’ wordt diegene bedankt voor het ingeschreven zijn. Zo worden alle ontvangers even kort in het zonnetje gezet en raken zij meer betrokken bij de nieuwsbrieven van nu-in. Dit vergroot de kans dat het aantal bestellingen toeneemt.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.