fbpx
Loyalty Journey

Beloning voor de ontvanger van de maand

Beloning voor de ontvanger van de maand
  • nu-in
  • Bedankt
  • Duurzaamheid
  • Nieuwsbrief
  • Winnaar
  • Gift card

Wanneer consumenten ingeschreven staan voor de nieuwsbrief van het duurzame kledingmerk nu-in, ontvangen zij elke maand een mail met daarin inspiratie, kortingen en updates over het bedrijf. Ook wordt er elke maand een ‘ontvanger van de maand’ gekozen die een cadeaukaart wint ter waarde van 100 Euro. Op deze manier stimuleert nu-in de loyaliteit van de nieuwsbrief ontvangers. Door simpelweg ingeschreven te zijn voor de nieuwsbrief maakt men al kans om ‘ontvanger van de maand’ te worden. Zelfs wanneer een ontvanger niet ‘ontvanger van de maand is’ wordt diegene bedankt voor het ingeschreven zijn. Zo worden alle ontvangers even kort in het zonnetje gezet en raken zij meer betrokken bij de nieuwsbrieven van nu-in. Dit vergroot de kans dat het aantal bestellingen toeneemt.

 

nu-in

nu-in is een duurzaam kledingmerk. In 2019 heeft een groep vrienden dit merk opgericht met als doel om duurzame kleding betaalbaar te maken voor iedereen. De designs worden samengesteld met materialen die gerecycled, upcycled en organisch zijn.

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: