Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Beloning voor het delen van je persoonlijke ervaring

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Nienke Breeschoten
Nienke Breeschoten
23 juni 2025
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Beloning voor het delen van je persoonlijke ervaring

Upfront
Upfront
Upfront is een merk dat transparante supplementen en eiwitrijke voeding ontwikkelt, gericht op gezondheid, duurzaamheid en eerlijke ingrediënten.
Upfront is een merk dat transparante supplementen en eiwitrijke voeding ontwikkelt, gericht op gezondheid, duurzaamheid en eerlijke ingrediënten.
Upfront
Upfront
Upfront is een merk dat transparante supplementen en eiwitrijke voeding ontwikkelt, gericht op gezondheid, duurzaamheid en eerlijke ingrediënten.
Upfront is een merk dat transparante supplementen en eiwitrijke voeding ontwikkelt, gericht op gezondheid, duurzaamheid en eerlijke ingrediënten.

Upfront nodigt bestaande klanten uit om hun ervaring met een product te delen, met als incentive een kans op € 100,- shoptegoed. Wat op het eerste gezicht een eenvoudige reviewactie lijkt, blijkt een van de stappen in een breder (loyalty) marketingplan.
 
Deze aanpak levert meer op dan nieuwe content. Klanten worden subtiel herinnerd aan hun aankoop én aan het merk, zonder dat er direct een verkoopboodschap aan verbonden is. Dat zorgt voor hernieuwde betrokkenheid, op een laagdrempelige en positieve manier.
 
Tegelijkertijd draagt de actie bij aan het opbouwen van social proof. Eerlijke, herkenbare ervaringen van klanten zijn vaak overtuigender dan welke marketinguiting dan ook. Ze bieden vertrouwen, en spelen in op de behoefte aan transparantie. En dit is dan ook precies waar het merk voor staat: ‘Wat oprecht is wint’.
 
De verzamelde reviews zijn bovendien waardevol als input voor productontwikkeling, communicatie of serviceoptimalisatie. Zo versterkt een reviewactie meerdere momenten in de klantreis.
 
Kortom: een laagdrempelige actie met een brede impact. Zonder opdringerigheid, zonder grote middelen maar met een sterk gevoel voor timing en relevantie.
 

Nienke Breeschoten

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 juli 2025

Odido zet in op beleving met ‘Pretmakers’

Campagne verlengt klantrelatie door unieke dagjes uit en exclusieve voordelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 juli 2025

Odido zet in op beleving met ‘Pretmakers’

Campagne verlengt klantrelatie door unieke dagjes uit en exclusieve voordelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 juli 2025

Ik ga op reis en neem mee

Ontdek hoe Marcel’s Green Soap inspeelt op de zomer met duurzame, compacte zeepjes voor op reis

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 juli 2025

Ik ga op reis en neem mee

Ontdek hoe Marcel’s Green Soap inspeelt op de zomer met duurzame, compacte zeepjes voor op reis

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juni 2025

Beloning voor het delen van je persoonlijke ervaring

Upfront stimuleert klanten om ervaringen te delen voor een kans op €100 shoptegoed, wat zorgt voor hernieuwde betrokkenheid, versterkte social proof en waardevolle inzichten voor

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juni 2025

Beloning voor het delen van je persoonlijke ervaring

Upfront stimuleert klanten om ervaringen te delen voor een kans op €100 shoptegoed, wat zorgt voor hernieuwde betrokkenheid, versterkte social proof en waardevolle inzichten voor

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.