Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Bij de Wibra geen belemmer, kom aub shoppen met je emmer!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Jorg van den Berg
Jorg van den Berg
19 augustus 2024
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Bij de Wibra geen belemmer, kom aub shoppen met je emmer!

Wibra
Wibra
Wibra is van oorsprong een familiebedrijf uit 1956 opgericht in Epe met een unieke, klantgerichte manier van ondernemen en richt zich op de manager van het gezin. Met actuele winkels, een webshop én een breed assortiment in huishoudelijke artikelen, kleding, textiel en seizoensgebonden producten speelt Wibra een belangrijke rol bij de dagelijkse en bijzondere levensmomenten van klanten.
Wibra is van oorsprong een familiebedrijf uit 1956 opgericht in Epe met een unieke, klantgerichte manier van ondernemen en richt zich op de manager van het gezin. Met actuele winkels, een webshop én een breed assortiment in huishoudelijke artikelen, kleding, textiel en seizoensgebonden producten speelt Wibra een belangrijke rol bij de dagelijkse en bijzondere levensmomenten van klanten.
Wibra
Wibra
Wibra is van oorsprong een familiebedrijf uit 1956 opgericht in Epe met een unieke, klantgerichte manier van ondernemen en richt zich op de manager van het gezin. Met actuele winkels, een webshop én een breed assortiment in huishoudelijke artikelen, kleding, textiel en seizoensgebonden producten speelt Wibra een belangrijke rol bij de dagelijkse en bijzondere levensmomenten van klanten.
Wibra is van oorsprong een familiebedrijf uit 1956 opgericht in Epe met een unieke, klantgerichte manier van ondernemen en richt zich op de manager van het gezin. Met actuele winkels, een webshop én een breed assortiment in huishoudelijke artikelen, kleding, textiel en seizoensgebonden producten speelt Wibra een belangrijke rol bij de dagelijkse en bijzondere levensmomenten van klanten.

Nieuwe vestiging
Op 10 oktober 2024 opent Wibra haar 300ste vestiging in Westfield Mall, Leidschendam. De keuze voor deze locatie is een strategische zet, aangezien het winkelcentrum dagelijks veel bezoekers trekt. Klanten die hier hun boodschappen doen, kunnen nu ook gemakkelijk bij Wibra terecht. Met hun recent uitgebreide assortiment en een verbeterde winkelervaring, sluit deze locatie perfect aan bij hun groeiambities. Deze mijlpaal markeert niet alleen het succes van Wibra, maar ook hun verdere uitbreiding in de retailmarkt.
 
Op pad met de emmer zonder remmer
Ter gelegenheid van de opening organiseert Wibra een speciale actie. Bezoekers ontvangen bij binnenkomst een emmer waarmee ze de schappen kunnen ontdekken. Alles wat in de emmer past, krijgt 20% korting bij het afrekenen. Zelfs producten die niet in de emmer passen, komen in aanmerking voor deze korting. De actie loopt van 10 t/m 12 oktober, en Wibra verwacht grote drukte, gezien er maar liefst 10.000 emmers zijn besteld. Als extraatje ontvangen de eerste 100 klanten een gratis fles Dasty-ontvetter. “We willen er een feest van maken voor onze trouwe klanten en iedereen die ons veelzijdige assortiment wil ontdekken,” aldus CEO Bas Duijsens. Deze actie versterkt niet alleen de loyaliteit van de bestaande klanten, maar biedt ook een mooie kans voor nieuwe klanten om kennis te maken met Wibra.

Jorg van den Berg

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.