Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Bijna jarig!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Daan van Deursen
Daan van Deursen
22 december 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Bijna jarig!

Sissy-Boy
Sissy-Boy
Sissy-Boy, opgericht in 1982, is een Nederlandse high street kleding- en accessoireketen met meer dan 45 winkels in Nederland, België en Luxemburg.
Sissy-Boy, opgericht in 1982, is een Nederlandse high street kleding- en accessoireketen met meer dan 45 winkels in Nederland, België en Luxemburg.
Sissy-Boy
Sissy-Boy
Sissy-Boy, opgericht in 1982, is een Nederlandse high street kleding- en accessoireketen met meer dan 45 winkels in Nederland, België en Luxemburg.
Sissy-Boy, opgericht in 1982, is een Nederlandse high street kleding- en accessoireketen met meer dan 45 winkels in Nederland, België en Luxemburg.

In de aanloop naar hun verjaardag kijken mensen graag uit naar de speciale dag. Sissy-Boy helpt hun klanten hierbij, door ze vlak voor hun verjaardag al een verjaardag bericht te sturen. Met de kortingsvoucher die het kledingmerk hierbij cadeau doet hoopt Sissy-Boy dat klanten bij hun nieuwe verjaardag outfit bij ze komen uitzoeken.

 

Daan van Deursen

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.