Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Bijna jarig!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Daan van Deursen
Daan van Deursen
22 december 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Bijna jarig!

Sissy-Boy
Sissy-Boy
Sissy-Boy, opgericht in 1982, is een Nederlandse high street kleding- en accessoireketen met meer dan 45 winkels in Nederland, België en Luxemburg.
Sissy-Boy, opgericht in 1982, is een Nederlandse high street kleding- en accessoireketen met meer dan 45 winkels in Nederland, België en Luxemburg.
Sissy-Boy
Sissy-Boy
Sissy-Boy, opgericht in 1982, is een Nederlandse high street kleding- en accessoireketen met meer dan 45 winkels in Nederland, België en Luxemburg.
Sissy-Boy, opgericht in 1982, is een Nederlandse high street kleding- en accessoireketen met meer dan 45 winkels in Nederland, België en Luxemburg.

In de aanloop naar hun verjaardag kijken mensen graag uit naar de speciale dag. Sissy-Boy helpt hun klanten hierbij, door ze vlak voor hun verjaardag al een verjaardag bericht te sturen. Met de kortingsvoucher die het kledingmerk hierbij cadeau doet hoopt Sissy-Boy dat klanten bij hun nieuwe verjaardag outfit bij ze komen uitzoeken.

 

Daan van Deursen

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.