Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

BNN-vriendenspel

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
4 december 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

BNN-vriendenspel

Het BNN logo
Het BNN logo
BNN
BNN
BNN (Bart’s Neverending Network) is een publieke omroep in Nederland, opgericht op 15 augustus 1997 door Bart de Graaff, Gerard Timmer, Willem de Bois en Frank Timmer, die zich vooral richt op de doelgroepen jongeren en jongvolwassenen tussen 15 en 35 jaar.
BNN (Bart’s Neverending Network) is een publieke omroep in Nederland, opgericht op 15 augustus 1997 door Bart de Graaff, Gerard Timmer, Willem de Bois en Frank Timmer, die zich vooral richt op de doelgroepen jongeren en jongvolwassenen tussen 15 en 35 jaar.
Het BNN logo
Het BNN logo
BNN
BNN
BNN (Bart’s Neverending Network) is een publieke omroep in Nederland, opgericht op 15 augustus 1997 door Bart de Graaff, Gerard Timmer, Willem de Bois en Frank Timmer, die zich vooral richt op de doelgroepen jongeren en jongvolwassenen tussen 15 en 35 jaar.
BNN (Bart’s Neverending Network) is een publieke omroep in Nederland, opgericht op 15 augustus 1997 door Bart de Graaff, Gerard Timmer, Willem de Bois en Frank Timmer, die zich vooral richt op de doelgroepen jongeren en jongvolwassenen tussen 15 en 35 jaar.

BNN geeft haar leden gratis het BNN-vriendenspel. Een hilarisch spel om elkaar beter te leren kennen. Zo maakt BNN wel vrienden!

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde van Lucardi

Leden van de Lucardi Member Club ontvangen met Valentijn een extra cadeautje van het bekende juweliersmerk.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde van Lucardi

Leden van de Lucardi Member Club ontvangen met Valentijn een extra cadeautje van het bekende juweliersmerk.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

31 januari 2024

Wees er als eerste bij!

Trouwe klanten van modemerk Suspicous Antwerp ontvangen eerder toegang tot nieuwe collecties.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

31 januari 2024

Wees er als eerste bij!

Trouwe klanten van modemerk Suspicous Antwerp ontvangen eerder toegang tot nieuwe collecties.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.