Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

BNN-vriendenspel

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
4 december 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

BNN-vriendenspel

Het BNN logo
Het BNN logo
BNN
BNN
BNN (Bart’s Neverending Network) is een publieke omroep in Nederland, opgericht op 15 augustus 1997 door Bart de Graaff, Gerard Timmer, Willem de Bois en Frank Timmer, die zich vooral richt op de doelgroepen jongeren en jongvolwassenen tussen 15 en 35 jaar.
BNN (Bart’s Neverending Network) is een publieke omroep in Nederland, opgericht op 15 augustus 1997 door Bart de Graaff, Gerard Timmer, Willem de Bois en Frank Timmer, die zich vooral richt op de doelgroepen jongeren en jongvolwassenen tussen 15 en 35 jaar.
Het BNN logo
Het BNN logo
BNN
BNN
BNN (Bart’s Neverending Network) is een publieke omroep in Nederland, opgericht op 15 augustus 1997 door Bart de Graaff, Gerard Timmer, Willem de Bois en Frank Timmer, die zich vooral richt op de doelgroepen jongeren en jongvolwassenen tussen 15 en 35 jaar.
BNN (Bart’s Neverending Network) is een publieke omroep in Nederland, opgericht op 15 augustus 1997 door Bart de Graaff, Gerard Timmer, Willem de Bois en Frank Timmer, die zich vooral richt op de doelgroepen jongeren en jongvolwassenen tussen 15 en 35 jaar.

BNN geeft haar leden gratis het BNN-vriendenspel. Een hilarisch spel om elkaar beter te leren kennen. Zo maakt BNN wel vrienden!

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Augustus 2023

Je huis is ZO schoongemaakt

ZO heeft voor klanten de gouden schoonmaaktip in huis. Met de speciale code kunnen klanten gratis de ‘forever fles’ toevoegen aan hun bestelling.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Augustus 2023

Je huis is ZO schoongemaakt

ZO heeft voor klanten de gouden schoonmaaktip in huis. Met de speciale code kunnen klanten gratis de ‘forever fles’ toevoegen aan hun bestelling.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

11 Augustus 2023

Een knaller van een mijlpaal

MediaMarkt spreekt waardering uit richting haar clubleden. Bij hun 1-jarig jubileum ontvangen deelnemers namelijk een presentje van de elektronica winkel.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

11 Augustus 2023

Een knaller van een mijlpaal

MediaMarkt spreekt waardering uit richting haar clubleden. Bij hun 1-jarig jubileum ontvangen deelnemers namelijk een presentje van de elektronica winkel.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 Juli 2023

Samen uit, samen thuis met Pathé

Pathé Thuis stuurt ‘slapende’ klanten een mooi aanbod. Met hun unieke code kunnen ze goedkoop hun volgende film kijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 Juli 2023

Samen uit, samen thuis met Pathé

Pathé Thuis stuurt ‘slapende’ klanten een mooi aanbod. Met hun unieke code kunnen ze goedkoop hun volgende film kijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.