Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Bol.com deelt complimentjes uit

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
4 maart 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Bol.com deelt complimentjes uit

Bol.com
Bol.com
Bol.com is een van de grootste webwinkels in Nederland en België. Het bedrijf werd in 1999 werd opgericht door het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG en is in 2012 overgenomen door Ahold.
Bol.com is een van de grootste webwinkels in Nederland en België. Het bedrijf werd in 1999 werd opgericht door het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG en is in 2012 overgenomen door Ahold.
Bol.com
Bol.com
Bol.com is een van de grootste webwinkels in Nederland en België. Het bedrijf werd in 1999 werd opgericht door het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG en is in 2012 overgenomen door Ahold.
Bol.com is een van de grootste webwinkels in Nederland en België. Het bedrijf werd in 1999 werd opgericht door het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG en is in 2012 overgenomen door Ahold.

Maandag 1 maart was het nationale complimentendag. Webwinkel Bol.com haakte daar op in door haar trouwe klanten via een e-mail een compliment te geven en waardering uit te spreken voor hun loyaliteit. De situatie rondom Covid-19 en de enorme sneeuwval in februari zorgde ervoor dat de levering van pakketjes soms wat anders verliep dan normaal. Desondanks bleven klanten loyaal en dat kon de webwinkel erg waarderen. Met dit bericht hoopt Bol.com haar klanten te behouden en de goede relatie door te zetten.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 september 2022

Een verrassend welkomstcadeau van Otto

De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail.  Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt deze een mooie korting in

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 september 2022

Een verrassend welkomstcadeau van Otto

De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail.  Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt deze een mooie korting in

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 jaar samen met G-Star RAW

Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor de e-mails van G-Star RAW hebben onlangs een mail ontvangen waarin G-Star RAW hun blijk van

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 jaar samen met G-Star RAW

Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor de e-mails van G-Star RAW hebben onlangs een mail ontvangen waarin G-Star RAW hun blijk van

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18-07-2022

Verliefd op jouw Sézane kleding

Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Sézane waardeert dit zelfs zoveel dat het

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18-07-2022

Verliefd op jouw Sézane kleding

Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Sézane waardeert dit zelfs zoveel dat het

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events