Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Brievenbuspost van Guts & Gusto

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Lisanne Kooijmans
Lisanne Kooijmans
15 november 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Brievenbuspost van Guts & Gusto

Guts & Gusto
Guts & Gusto
Guts & Gusto is een retailwinkel dat sinds 2007 actief is. Ze hebben een online shop en 8 fysieke winkels door Nederland heen. Ze verkopen kleding, schoenen en accessoires.
Guts & Gusto is een retailwinkel dat sinds 2007 actief is. Ze hebben een online shop en 8 fysieke winkels door Nederland heen. Ze verkopen kleding, schoenen en accessoires.
Guts & Gusto
Guts & Gusto
Guts & Gusto is een retailwinkel dat sinds 2007 actief is. Ze hebben een online shop en 8 fysieke winkels door Nederland heen. Ze verkopen kleding, schoenen en accessoires.
Guts & Gusto is een retailwinkel dat sinds 2007 actief is. Ze hebben een online shop en 8 fysieke winkels door Nederland heen. Ze verkopen kleding, schoenen en accessoires.

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar ‘beste klanten’ bedankt via de post. Klanten ontvingen twee kortingscodes, beide ter waarde van €15,-, op de deurmat. Het idee van Guts & Gusto is dat de klant hiermee iemand anders kan verrassen met de korting en/of samen kunnen gaan winkelen. De korting was online en in de winkel te gebruiken bij een besteding van minimaal €50,-.

 

Lisanne Kooijmans

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.