Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Brievenbuspost van Guts & Gusto

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Lisanne Kooijmans
Lisanne Kooijmans
15 november 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Brievenbuspost van Guts & Gusto

Guts & Gusto
Guts & Gusto
Guts & Gusto is een retailwinkel dat sinds 2007 actief is. Ze hebben een online shop en 8 fysieke winkels door Nederland heen. Ze verkopen kleding, schoenen en accessoires.
Guts & Gusto is een retailwinkel dat sinds 2007 actief is. Ze hebben een online shop en 8 fysieke winkels door Nederland heen. Ze verkopen kleding, schoenen en accessoires.
Guts & Gusto
Guts & Gusto
Guts & Gusto is een retailwinkel dat sinds 2007 actief is. Ze hebben een online shop en 8 fysieke winkels door Nederland heen. Ze verkopen kleding, schoenen en accessoires.
Guts & Gusto is een retailwinkel dat sinds 2007 actief is. Ze hebben een online shop en 8 fysieke winkels door Nederland heen. Ze verkopen kleding, schoenen en accessoires.

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar ‘beste klanten’ bedankt via de post. Klanten ontvingen twee kortingscodes, beide ter waarde van €15,-, op de deurmat. Het idee van Guts & Gusto is dat de klant hiermee iemand anders kan verrassen met de korting en/of samen kunnen gaan winkelen. De korting was online en in de winkel te gebruiken bij een besteding van minimaal €50,-.

 

Lisanne Kooijmans

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.