Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Cadeau bij verlenging lidmaatschap KRO-NCRV

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
8 oktober 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Cadeau bij verlenging lidmaatschap KRO-NCRV

Logo KRO-NCRV
Logo KRO-NCRV
KRO-NCRV
KRO-NCRV
De KRO-NCRV is een Nederlandse televisieomroep. In 2014 zijn de KRO en de NCRV gefuseerd tot KRO-NCRV.
De KRO-NCRV is een Nederlandse televisieomroep. In 2014 zijn de KRO en de NCRV gefuseerd tot KRO-NCRV.
Logo KRO-NCRV
Logo KRO-NCRV
KRO-NCRV
KRO-NCRV
De KRO-NCRV is een Nederlandse televisieomroep. In 2014 zijn de KRO en de NCRV gefuseerd tot KRO-NCRV.
De KRO-NCRV is een Nederlandse televisieomroep. In 2014 zijn de KRO en de NCRV gefuseerd tot KRO-NCRV.

Leden zijn belangrijk voor het bestaan van de omroep KRO-NCRV. Leden waarvan het lidmaatschap bijna afloopt, ontvangen een mail waarin KRO-NCRV hen vraagt om het lidmaatschap te behouden. Hierbij wordt in dit geval een cadeau aangeboden. Leden kunnen hierbij onder andere kiezen voor een Binnenste Buiten theedoekset, het Penoza bordspel of seizoen 8 van de serie Vera.

Mail KRO-NCRV

De mail wordt afgesloten met de voordelen die KRO-NCRV exclusief biedt aan haar leden, zoals het 3x ontvangen van het ledenmagazine Vertel.

Als KRO-NCRV lid:

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.