Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Cadeaus om blij van te worden...

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
28 december 2018
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Cadeaus om blij van te worden...

THE BEST OF 2018

Het jaar 2018 is bijna ten einde en wij kijken er met veel plezier op terug! Wij verzamelden bedankjes en hebben de mooiste, leukste en geestigste op een rijtje gezet:

PSV
Dit bedankje van PSV kregen wij doorgestuurd. PSV had een mooie kerstgedachte, de club heeft vlak voor Kerst een leuk evenement georganiseerd, namelijk PSV Dates. Hoe dat is afgelopen zie je in onderstaande aflevering.

 

 

Zelfgemaakte brownies
Van Afdeling Online kregen wij heerlijk zelfgemaakte brownies. (Op de foto is te zien hoe blij we ermee waren…)

 

 

Groen kerstcadeau
Dit bedankje van Greenchoice is niet alleen erg leuk, maar ook heel erg groen! Greenchoice heeft als nieuwste project een Voedselbos in Amsterdam en dit project vieren ze graag!

 

Rituals
Van toethen én blaesen vindt het een waardevol ritueel om een bedankje te sturen.

 

 

Ben lekker warm
Hoe geestig is dit leuke cadeau van Ben?!

 

Spetter, Pieter, Spater
Lekker in het water, met dit bedankje van Duinrell!

 

 

Doneer je cadeau
Een mooiere kerstgedachte is er niet! Dit jaar heeft Add To Favorites ervoor gekozen om een cadeau te doneren aan een goed doel!

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events