Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Canva zegt: Bedankt!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
25 oktober 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Canva zegt: Bedankt!

Canva
Canva
Canva is een online designplatform waar gebruikers visuals zoals afbeeldingen, presentaties, posters en social media posts kunnen maken. Door de eenvoudige user-interface is het makkelijk in gebruik. Het bedrijf is opgericht in 2013 in Australië, maar al geruime tijd wereldwijd bekend.
Canva is een online designplatform waar gebruikers visuals zoals afbeeldingen, presentaties, posters en social media posts kunnen maken. Door de eenvoudige user-interface is het makkelijk in gebruik. Het bedrijf is opgericht in 2013 in Australië, maar al geruime tijd wereldwijd bekend.
Canva
Canva
Canva is een online designplatform waar gebruikers visuals zoals afbeeldingen, presentaties, posters en social media posts kunnen maken. Door de eenvoudige user-interface is het makkelijk in gebruik. Het bedrijf is opgericht in 2013 in Australië, maar al geruime tijd wereldwijd bekend.
Canva is een online designplatform waar gebruikers visuals zoals afbeeldingen, presentaties, posters en social media posts kunnen maken. Door de eenvoudige user-interface is het makkelijk in gebruik. Het bedrijf is opgericht in 2013 in Australië, maar al geruime tijd wereldwijd bekend.

Gebruikers van Canva hebben een mail ontvangen van dit online designplatform met als titel: “Bedankt voor je steun”. In de mail wordt duidelijk dat Canva aan het groeien is. Zij bedanken hiervoor de gebruikers van het platform, zonder wie zij nooit zo groot hadden kunnen worden. De mail is gepersonaliseerd naar wanneer de gebruiker ontwerpen heeft gemaakt en hoeveel ontwerpen er gecreëerd zijn. Zo wordt de mail aansprekender voor de ontvanger.

 

Om nog verder in te spelen op de emotionele loyaliteit van de gebruikers worden in de mail nog enkele positieve dingen benoemd. Zo staat er bijvoorbeeld onder andere dat alle goede doelen gratis Canva Pro mogen gebruiken en dat zij voor elk afgedrukt design een boom planten. Dit zorgt voor een extra positieve associatie bij het bedrijf Canva na het bedankje dat zij eerder in de mail al gegeven hebben.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 september 2022

Een verrassend welkomstcadeau van Otto

De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail.  Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt deze een mooie korting in

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 september 2022

Een verrassend welkomstcadeau van Otto

De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail.  Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt deze een mooie korting in

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 jaar samen met G-Star RAW

Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor de e-mails van G-Star RAW hebben onlangs een mail ontvangen waarin G-Star RAW hun blijk van

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 jaar samen met G-Star RAW

Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor de e-mails van G-Star RAW hebben onlangs een mail ontvangen waarin G-Star RAW hun blijk van

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18-07-2022

Verliefd op jouw Sézane kleding

Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Sézane waardeert dit zelfs zoveel dat het

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18-07-2022

Verliefd op jouw Sézane kleding

Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Sézane waardeert dit zelfs zoveel dat het

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events