Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Canva zegt: Bedankt!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
25 oktober 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Canva zegt: Bedankt!

Canva
Canva
Canva is een online designplatform waar gebruikers visuals zoals afbeeldingen, presentaties, posters en social media posts kunnen maken. Door de eenvoudige user-interface is het makkelijk in gebruik. Het bedrijf is opgericht in 2013 in Australië, maar al geruime tijd wereldwijd bekend.
Canva is een online designplatform waar gebruikers visuals zoals afbeeldingen, presentaties, posters en social media posts kunnen maken. Door de eenvoudige user-interface is het makkelijk in gebruik. Het bedrijf is opgericht in 2013 in Australië, maar al geruime tijd wereldwijd bekend.
Canva
Canva
Canva is een online designplatform waar gebruikers visuals zoals afbeeldingen, presentaties, posters en social media posts kunnen maken. Door de eenvoudige user-interface is het makkelijk in gebruik. Het bedrijf is opgericht in 2013 in Australië, maar al geruime tijd wereldwijd bekend.
Canva is een online designplatform waar gebruikers visuals zoals afbeeldingen, presentaties, posters en social media posts kunnen maken. Door de eenvoudige user-interface is het makkelijk in gebruik. Het bedrijf is opgericht in 2013 in Australië, maar al geruime tijd wereldwijd bekend.

Gebruikers van Canva hebben een mail ontvangen van dit online designplatform met als titel: “Bedankt voor je steun”. In de mail wordt duidelijk dat Canva aan het groeien is. Zij bedanken hiervoor de gebruikers van het platform, zonder wie zij nooit zo groot hadden kunnen worden. De mail is gepersonaliseerd naar wanneer de gebruiker ontwerpen heeft gemaakt en hoeveel ontwerpen er gecreëerd zijn. Zo wordt de mail aansprekender voor de ontvanger.

 

Om nog verder in te spelen op de emotionele loyaliteit van de gebruikers worden in de mail nog enkele positieve dingen benoemd. Zo staat er bijvoorbeeld onder andere dat alle goede doelen gratis Canva Pro mogen gebruiken en dat zij voor elk afgedrukt design een boom planten. Dit zorgt voor een extra positieve associatie bij het bedrijf Canva na het bedankje dat zij eerder in de mail al gegeven hebben.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

9 mei 2022

Een b(l)ij welkom bij Gisou

Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Gisou, ontvang je een welkomstmail. Met deze mail wordt je direct van harte welkom geheten in de

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

9 mei 2022

Een b(l)ij welkom bij Gisou

Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Gisou, ontvang je een welkomstmail. Met deze mail wordt je direct van harte welkom geheten in de
Gorillas

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 april 2022

Gorillas is (in een flits) bezorgd

Wanneer een klant een tijdje geen bestellingen heeft gedaan bij Gorillas ontvangt die klant een mail. Daarin benoemt Gorillas dat zij de klant al lang
Gorillas

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 april 2022

Gorillas is (in een flits) bezorgd

Wanneer een klant een tijdje geen bestellingen heeft gedaan bij Gorillas ontvangt die klant een mail. Daarin benoemt Gorillas dat zij de klant al lang

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 april 2022

Picnic trakteert met taart

Klanten die al een jaar kunnen bestellen bij Picnic, ontvangen een cadeautje van de online supermarkt. Zij ontvangen een mailtje als reminder aan dit jubileum.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 april 2022

Picnic trakteert met taart

Klanten die al een jaar kunnen bestellen bij Picnic, ontvangen een cadeautje van de online supermarkt. Zij ontvangen een mailtje als reminder aan dit jubileum.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events