Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Canva zegt: Bedankt!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
25 oktober 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Canva zegt: Bedankt!

Canva
Canva
Canva is een online designplatform waar gebruikers visuals zoals afbeeldingen, presentaties, posters en social media posts kunnen maken. Door de eenvoudige user-interface is het makkelijk in gebruik. Het bedrijf is opgericht in 2013 in Australië, maar al geruime tijd wereldwijd bekend.
Canva is een online designplatform waar gebruikers visuals zoals afbeeldingen, presentaties, posters en social media posts kunnen maken. Door de eenvoudige user-interface is het makkelijk in gebruik. Het bedrijf is opgericht in 2013 in Australië, maar al geruime tijd wereldwijd bekend.
Canva
Canva
Canva is een online designplatform waar gebruikers visuals zoals afbeeldingen, presentaties, posters en social media posts kunnen maken. Door de eenvoudige user-interface is het makkelijk in gebruik. Het bedrijf is opgericht in 2013 in Australië, maar al geruime tijd wereldwijd bekend.
Canva is een online designplatform waar gebruikers visuals zoals afbeeldingen, presentaties, posters en social media posts kunnen maken. Door de eenvoudige user-interface is het makkelijk in gebruik. Het bedrijf is opgericht in 2013 in Australië, maar al geruime tijd wereldwijd bekend.

Gebruikers van Canva hebben een mail ontvangen van dit online designplatform met als titel: “Bedankt voor je steun”. In de mail wordt duidelijk dat Canva aan het groeien is. Zij bedanken hiervoor de gebruikers van het platform, zonder wie zij nooit zo groot hadden kunnen worden. De mail is gepersonaliseerd naar wanneer de gebruiker ontwerpen heeft gemaakt en hoeveel ontwerpen er gecreëerd zijn. Zo wordt de mail aansprekender voor de ontvanger.

 

Om nog verder in te spelen op de emotionele loyaliteit van de gebruikers worden in de mail nog enkele positieve dingen benoemd. Zo staat er bijvoorbeeld onder andere dat alle goede doelen gratis Canva Pro mogen gebruiken en dat zij voor elk afgedrukt design een boom planten. Dit zorgt voor een extra positieve associatie bij het bedrijf Canva na het bedankje dat zij eerder in de mail al gegeven hebben.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 april 2024

Smaakvolle loyaliteit bij Crisp

Bij Crisp krijg je bij elke bestelling een gratis traktatie om de loyaliteit te vergroten!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 april 2024

Smaakvolle loyaliteit bij Crisp

Bij Crisp krijg je bij elke bestelling een gratis traktatie om de loyaliteit te vergroten!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.