Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Canva zegt: Bedankt!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
25 oktober 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Canva zegt: Bedankt!

Canva
Canva
Canva is een online designplatform waar gebruikers visuals zoals afbeeldingen, presentaties, posters en social media posts kunnen maken. Door de eenvoudige user-interface is het makkelijk in gebruik. Het bedrijf is opgericht in 2013 in Australië, maar al geruime tijd wereldwijd bekend.
Canva is een online designplatform waar gebruikers visuals zoals afbeeldingen, presentaties, posters en social media posts kunnen maken. Door de eenvoudige user-interface is het makkelijk in gebruik. Het bedrijf is opgericht in 2013 in Australië, maar al geruime tijd wereldwijd bekend.
Canva
Canva
Canva is een online designplatform waar gebruikers visuals zoals afbeeldingen, presentaties, posters en social media posts kunnen maken. Door de eenvoudige user-interface is het makkelijk in gebruik. Het bedrijf is opgericht in 2013 in Australië, maar al geruime tijd wereldwijd bekend.
Canva is een online designplatform waar gebruikers visuals zoals afbeeldingen, presentaties, posters en social media posts kunnen maken. Door de eenvoudige user-interface is het makkelijk in gebruik. Het bedrijf is opgericht in 2013 in Australië, maar al geruime tijd wereldwijd bekend.

Gebruikers van Canva hebben een mail ontvangen van dit online designplatform met als titel: “Bedankt voor je steun”. In de mail wordt duidelijk dat Canva aan het groeien is. Zij bedanken hiervoor de gebruikers van het platform, zonder wie zij nooit zo groot hadden kunnen worden. De mail is gepersonaliseerd naar wanneer de gebruiker ontwerpen heeft gemaakt en hoeveel ontwerpen er gecreëerd zijn. Zo wordt de mail aansprekender voor de ontvanger.

 

Om nog verder in te spelen op de emotionele loyaliteit van de gebruikers worden in de mail nog enkele positieve dingen benoemd. Zo staat er bijvoorbeeld onder andere dat alle goede doelen gratis Canva Pro mogen gebruiken en dat zij voor elk afgedrukt design een boom planten. Dit zorgt voor een extra positieve associatie bij het bedrijf Canva na het bedankje dat zij eerder in de mail al gegeven hebben.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.