Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Citymarketing met City Cheques

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Citymarketing City Cheques Baarn
Redactie LoyaltyFacts
16 november 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Citymarketing met City Cheques

Citymarketing City Cheques Baarn
Citymarketing City Cheques logo
Citymarketing City Cheques logo
City Cheques
City Cheques
City Cheques zijn kortingsbonnen waarmee je een jaar lang kunt profiteren van leuke aanbiedingen en kortingen in winkels, restaurants, theaters, musea en nog veel meer
City Cheques zijn kortingsbonnen waarmee je een jaar lang kunt profiteren van leuke aanbiedingen en kortingen in winkels, restaurants, theaters, musea en nog veel meer
Citymarketing City Cheques logo
Citymarketing City Cheques logo
City Cheques
City Cheques
City Cheques zijn kortingsbonnen waarmee je een jaar lang kunt profiteren van leuke aanbiedingen en kortingen in winkels, restaurants, theaters, musea en nog veel meer
City Cheques zijn kortingsbonnen waarmee je een jaar lang kunt profiteren van leuke aanbiedingen en kortingen in winkels, restaurants, theaters, musea en nog veel meer

Afgelopen jaren hebben consumenten kunnen zien dat winkeliers talloze veranderingen hebben moeten ondergaan. Juist daarom is het van belang om winkelen een beleving te laten zijn. Consumenten moeten een leuke tijd beleven tijdens de ontdekking of herontdekking van winkels, restaurants, theaters, musea et cetera in zijn of haar gemeente. City Cheques stimuleren deze beleving. Hierbij wordt intensief samengewerkt met lokale winkeliers. Dit is een voorbeeld van moderne vorm van citymarketing met de vertrouwde kortingsbonnen.

 

City Cheques is actief in meerdere gemeenten door heel Nederland. City Cheques zijn kortingsbonnen waarmee consumenten een jaar lang kunnen profiteren van aanbiedingen en kortingen in winkels, restaurants, theaters, musea et cetera. Kortingen kunnen alleen worden verkregen op vertoon van de cheque.

 

HET BEREIK VAN CITYMARKETING MET CITY CHEQUES

Deelnemende winkeliers hebben eigen displays en een flink aantal gidsen in hun winkel om uit te delen aan klanten. Zij helpen hier niet alleen zichzelf, maar ook andere deelnemende winkeliers aan meer winkelend publiek in hun winkels.  De City Cheques boekjes worden vier keer per jaar uitgedeeld in de gemeenten waar deze worden uitgegeven.

 

FACEBOOK EN CITYMARKETING

City Cheques ondersteunt deelnemende winkeliers met het onder de aandacht brengen van hun ondernemingen. Dit doen zij met behulp van Facebook. City Cheques plaatst artikelen over de deelnemende winkels op hun eigen pagina op Facebook. City Cheques neemt de kosten voor het online adverteren en promoten hierbij voor eigen rekening. Facebook is volgens City Cheques dan ook een uitstekend communicatiekanaal om (nieuwe) klanten uit eigen regio kennis te laten maken met winkeliers.

 

DEELNAME

City Cheques richt zich op alle ondernemers die in contact willen komen met inwoners in hun gemeente. Ze willen zowel inwoners die net in de gemeente zijn komen wonen als bestaande klanten verrassen met deze aanbiedingengids. City Cheques benadert ondernemers in de deelnemende gemeenten actief met de vraag of zij zich willen presenteren in de uitgave van City Cheques. Iedere winkelier is dus welkom om zich aan te sluiten!

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert verjaardag van leden persoonlijker dan ooit

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert verjaardag van leden persoonlijker dan ooit

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag.

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag.

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 mei 2022

Ook jouw huisdier verdient een felicitatie

Misschien staat deze verjaardag (nog) niet rood omcirkelt in jouw kalender: de verjaardag van jouw huisdier. Bij Welkoop in ieder geval wel!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 mei 2022

Ook jouw huisdier verdient een felicitatie

Misschien staat deze verjaardag (nog) niet rood omcirkelt in jouw kalender: de verjaardag van jouw huisdier. Bij Welkoop in ieder geval wel!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events