Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Converse bedankt toegewijde klanten voor 2021

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
10 januari 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Converse bedankt toegewijde klanten voor 2021

Converse
Converse
Converse is een Amerikaans schoenfabrikant die schoenen verkoopt voor mannen, vrouwen en kinderen. Het bedrijf is opgericht in 1908 en is sinds 2003 een dochteronderneming van Nike.
Converse is een Amerikaans schoenfabrikant die schoenen verkoopt voor mannen, vrouwen en kinderen. Het bedrijf is opgericht in 1908 en is sinds 2003 een dochteronderneming van Nike.
Converse
Converse
Converse is een Amerikaans schoenfabrikant die schoenen verkoopt voor mannen, vrouwen en kinderen. Het bedrijf is opgericht in 1908 en is sinds 2003 een dochteronderneming van Nike.
Converse is een Amerikaans schoenfabrikant die schoenen verkoopt voor mannen, vrouwen en kinderen. Het bedrijf is opgericht in 1908 en is sinds 2003 een dochteronderneming van Nike.

Mensen die zich hebben aangemeld voor de nieuwsbrief van Converse ontvingen in januari een ‘’gelukkig nieuwjaar’’ mail. Daarin werden ontvangers bedankt voor hun toewijding in het jaar 2021. Volgens Converse zou het niet hetzelfde zijn geweest zonder de geabonneerde klanten. Converse wil hiermee haar waardering kenbaar maken.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.