Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Dat is pas een warm welkom

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Daan van Deursen
Daan van Deursen
28 november 2011
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Dat is pas een warm welkom

Nespresso logo
Nespresso logo
Nespresso
Nespresso
Nespresso is de merknaam van Nestlé Nespresso S.A., en onderdeel van de Nestlé Groep. Nespresso machines zetten espresso door middel van het gebruik van koffie capsules. Het bedrijf verkoopt haar systeem van machines en capsules wereldwijd.
Nespresso is de merknaam van Nestlé Nespresso S.A., en onderdeel van de Nestlé Groep. Nespresso machines zetten espresso door middel van het gebruik van koffie capsules. Het bedrijf verkoopt haar systeem van machines en capsules wereldwijd.
Nespresso logo
Nespresso logo
Nespresso
Nespresso
Nespresso is de merknaam van Nestlé Nespresso S.A., en onderdeel van de Nestlé Groep. Nespresso machines zetten espresso door middel van het gebruik van koffie capsules. Het bedrijf verkoopt haar systeem van machines en capsules wereldwijd.
Nespresso is de merknaam van Nestlé Nespresso S.A., en onderdeel van de Nestlé Groep. Nespresso machines zetten espresso door middel van het gebruik van koffie capsules. Het bedrijf verkoopt haar systeem van machines en capsules wereldwijd.

Voor Nespresso is niets belangrijker dan dat klanten kunnen genieten van de lekkerste koffie, elke dag opnieuw. Daarom stuurt het koffiemerk nieuwe klanten een leuk welkomstpakketje toe. Middels het bijgevoegde kaartje laten ze de ontvanger weten wat hij van Nespresso kan verwachten: een uitgebreid assortiment waarmee alles kan en mag. Daarnaast nodigt Nespresso de klant uit om meer te leren over wat hij samen met Nespresso kan doen op het gebied van duurzaamheid, om de wereld van koffie te behouden. Hiermee heeft Nespresso een sterk contactmoment te pakken om binding met nieuwe klanten te creëren en hun merkwaarden over te brengen.

 

 

Daan van Deursen

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17-11-2025

Beste kortlopende loyaliteitsactie wereldwijd

Tesco, MAGNEDS en NeoDay combineerden fysieke kraskaarten met digitale beloningen, resulteerde in 2 miljoen spellen en 100.000 nieuwe app-downloads wereldwijd in slechts 3 maanden.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17-11-2025

Beste kortlopende loyaliteitsactie wereldwijd

Tesco, MAGNEDS en NeoDay combineerden fysieke kraskaarten met digitale beloningen, resulteerde in 2 miljoen spellen en 100.000 nieuwe app-downloads wereldwijd in slechts 3 maanden.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17-11-2025

Sephora versterkt klantloyaliteit met het Savings Event

Sephora laat met het Savings Event zien hoe exclusieve voordelen klanten snel in beweging krijgen. Deze actie maakt de band met het merk sterker doordat

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17-11-2025

Sephora versterkt klantloyaliteit met het Savings Event

Sephora laat met het Savings Event zien hoe exclusieve voordelen klanten snel in beweging krijgen. Deze actie maakt de band met het merk sterker doordat

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.