Voor Nespresso is niets belangrijker dan dat klanten kunnen genieten van de lekkerste koffie, elke dag opnieuw. Daarom stuurt het koffiemerk nieuwe klanten een leuk welkomstpakketje toe. Middels het bijgevoegde kaartje laten ze de ontvanger weten wat hij van Nespresso kan verwachten: een uitgebreid assortiment waarmee alles kan en mag. Daarnaast nodigt Nespresso de klant uit om meer te leren over wat hij samen met Nespresso kan doen op het gebied van duurzaamheid, om de wereld van koffie te behouden. Hiermee heeft Nespresso een sterk contactmoment te pakken om binding met nieuwe klanten te creëren en hun merkwaarden over te brengen.
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.