Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Dat is pas een warm welkom

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Daan van Deursen
Daan van Deursen
28 november 2011
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Dat is pas een warm welkom

Nespresso logo
Nespresso logo
Nespresso
Nespresso
Nespresso is de merknaam van Nestlé Nespresso S.A., en onderdeel van de Nestlé Groep. Nespresso machines zetten espresso door middel van het gebruik van koffie capsules. Het bedrijf verkoopt haar systeem van machines en capsules wereldwijd.
Nespresso is de merknaam van Nestlé Nespresso S.A., en onderdeel van de Nestlé Groep. Nespresso machines zetten espresso door middel van het gebruik van koffie capsules. Het bedrijf verkoopt haar systeem van machines en capsules wereldwijd.
Nespresso logo
Nespresso logo
Nespresso
Nespresso
Nespresso is de merknaam van Nestlé Nespresso S.A., en onderdeel van de Nestlé Groep. Nespresso machines zetten espresso door middel van het gebruik van koffie capsules. Het bedrijf verkoopt haar systeem van machines en capsules wereldwijd.
Nespresso is de merknaam van Nestlé Nespresso S.A., en onderdeel van de Nestlé Groep. Nespresso machines zetten espresso door middel van het gebruik van koffie capsules. Het bedrijf verkoopt haar systeem van machines en capsules wereldwijd.

Voor Nespresso is niets belangrijker dan dat klanten kunnen genieten van de lekkerste koffie, elke dag opnieuw. Daarom stuurt het koffiemerk nieuwe klanten een leuk welkomstpakketje toe. Middels het bijgevoegde kaartje laten ze de ontvanger weten wat hij van Nespresso kan verwachten: een uitgebreid assortiment waarmee alles kan en mag. Daarnaast nodigt Nespresso de klant uit om meer te leren over wat hij samen met Nespresso kan doen op het gebied van duurzaamheid, om de wereld van koffie te behouden. Hiermee heeft Nespresso een sterk contactmoment te pakken om binding met nieuwe klanten te creëren en hun merkwaarden over te brengen.

 

 

Daan van Deursen

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 augustus 2024

Ontspannen met Thermenfans

Het loyaliteitsprogramma van Thermen Resorts beloont trouwe bezoekers met voordeel, verrassingen en voorrang op exclusieve events.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 augustus 2024

Ontspannen met Thermenfans

Het loyaliteitsprogramma van Thermen Resorts beloont trouwe bezoekers met voordeel, verrassingen en voorrang op exclusieve events.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

19 augustus 2024

Foutje? Bedankt!

Een fout hoeft geen probleem te zijn als je er als organisatie goed mee omgaat. De NS heeft dit goed begrepen!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

19 augustus 2024

Foutje? Bedankt!

Een fout hoeft geen probleem te zijn als je er als organisatie goed mee omgaat. De NS heeft dit goed begrepen!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juli 2024

Uitstekende plantenservice van Intratuin!

Hét spaarprogramma voor plantenliefhebbers biedt meer dan alleen punten sparen. Het voorziet ook in waardevolle tips en tricks voor de verzorging van eigen planten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juli 2024

Uitstekende plantenservice van Intratuin!

Hét spaarprogramma voor plantenliefhebbers biedt meer dan alleen punten sparen. Het voorziet ook in waardevolle tips en tricks voor de verzorging van eigen planten.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.