Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

De Jaarcijfers van Picnic

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
9 januari 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

De Jaarcijfers van Picnic

Picnic
Picnic
Picnic is een online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in heel Nederland. Ze hebben een paar bijzonder aantrekkelijke kenmerken, zoals een laagste prijs garantie en het gratis bezorgen van boodschappen
Picnic is een online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in heel Nederland. Ze hebben een paar bijzonder aantrekkelijke kenmerken, zoals een laagste prijs garantie en het gratis bezorgen van boodschappen
Picnic
Picnic
Picnic is een online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in heel Nederland. Ze hebben een paar bijzonder aantrekkelijke kenmerken, zoals een laagste prijs garantie en het gratis bezorgen van boodschappen
Picnic is een online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in heel Nederland. Ze hebben een paar bijzonder aantrekkelijke kenmerken, zoals een laagste prijs garantie en het gratis bezorgen van boodschappen

De jaarlijkse cijfers van Picnic zijn weer bekend! Dit keer heeft het bedrijf gesegmenteerd per regio. Het jaaroverzicht laat zien hoe vaak er in Utrecht gebruik is gemaakt van Picnic en hoeveel producten er zijn bezorgd.

In 2019 reed Picnic 338.009 kilometer om boodschappen te bezorgen, dat is 30x heen en weer naar Timboektoe!

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 september 2024

Een kilo bananen omdat we je missen

Lidl laat klanten die een tijdje geen boodschappen meer hebben gedaan bij de supermarkt weten dat ze gemist worden! Ze nodigen haar klanten uit om

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 september 2024

Een kilo bananen omdat we je missen

Lidl laat klanten die een tijdje geen boodschappen meer hebben gedaan bij de supermarkt weten dat ze gemist worden! Ze nodigen haar klanten uit om

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

19 augustus 2024

Bij de Wibra geen belemmer, kom aub shoppen met je emmer!

Winkelketen Wibra opent op 10 oktober de deuren van maar liefst haar 300ste vestiging. Om dit te vieren wordt iedereen in de omgeving van Westfield

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

19 augustus 2024

Bij de Wibra geen belemmer, kom aub shoppen met je emmer!

Winkelketen Wibra opent op 10 oktober de deuren van maar liefst haar 300ste vestiging. Om dit te vieren wordt iedereen in de omgeving van Westfield

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 augustus 2024

Ontspannen met Thermenfans

Het loyaliteitsprogramma van Thermen Resorts beloont trouwe bezoekers met voordeel, verrassingen en voorrang op exclusieve events.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 augustus 2024

Ontspannen met Thermenfans

Het loyaliteitsprogramma van Thermen Resorts beloont trouwe bezoekers met voordeel, verrassingen en voorrang op exclusieve events.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.