Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

De Jaarcijfers van Picnic

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
9 januari 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

De Jaarcijfers van Picnic

Picnic
Picnic
Picnic is een online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in heel Nederland. Ze hebben een paar bijzonder aantrekkelijke kenmerken, zoals een laagste prijs garantie en het gratis bezorgen van boodschappen
Picnic is een online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in heel Nederland. Ze hebben een paar bijzonder aantrekkelijke kenmerken, zoals een laagste prijs garantie en het gratis bezorgen van boodschappen
Picnic
Picnic
Picnic is een online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in heel Nederland. Ze hebben een paar bijzonder aantrekkelijke kenmerken, zoals een laagste prijs garantie en het gratis bezorgen van boodschappen
Picnic is een online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in heel Nederland. Ze hebben een paar bijzonder aantrekkelijke kenmerken, zoals een laagste prijs garantie en het gratis bezorgen van boodschappen

De jaarlijkse cijfers van Picnic zijn weer bekend! Dit keer heeft het bedrijf gesegmenteerd per regio. Het jaaroverzicht laat zien hoe vaak er in Utrecht gebruik is gemaakt van Picnic en hoeveel producten er zijn bezorgd.

In 2019 reed Picnic 338.009 kilometer om boodschappen te bezorgen, dat is 30x heen en weer naar Timboektoe!

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Augustus 2023

Je huis is ZO schoongemaakt

ZO heeft voor klanten de gouden schoonmaaktip in huis. Met de speciale code kunnen klanten gratis de ‘forever fles’ toevoegen aan hun bestelling.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Augustus 2023

Je huis is ZO schoongemaakt

ZO heeft voor klanten de gouden schoonmaaktip in huis. Met de speciale code kunnen klanten gratis de ‘forever fles’ toevoegen aan hun bestelling.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

11 Augustus 2023

Een knaller van een mijlpaal

MediaMarkt spreekt waardering uit richting haar clubleden. Bij hun 1-jarig jubileum ontvangen deelnemers namelijk een presentje van de elektronica winkel.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

11 Augustus 2023

Een knaller van een mijlpaal

MediaMarkt spreekt waardering uit richting haar clubleden. Bij hun 1-jarig jubileum ontvangen deelnemers namelijk een presentje van de elektronica winkel.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 Juli 2023

Samen uit, samen thuis met Pathé

Pathé Thuis stuurt ‘slapende’ klanten een mooi aanbod. Met hun unieke code kunnen ze goedkoop hun volgende film kijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 Juli 2023

Samen uit, samen thuis met Pathé

Pathé Thuis stuurt ‘slapende’ klanten een mooi aanbod. Met hun unieke code kunnen ze goedkoop hun volgende film kijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.