Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Dunck: Valentijn 2015

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
De Valentijnsactie van Dunck: een klein presentje voor al haar (oude) klanten.
Redactie LoyaltyFacts
14 februari 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Dunck: Valentijn 2015

De Valentijnsactie van Dunck: een klein presentje voor al haar (oude) klanten.
Logo Dunck Loyalty Marketing
Logo Dunck Loyalty Marketing
DUNCK LOYALTY MARKETING
DUNCK LOYALTY MARKETING
Dunck is sinds 2002 de meest complete aanbieder van Loyalty Marketing oplossingen in Nederland en initiatiefnemer van marketing kennisplatform LoyaltyFacts. Dunck adviseert, implementeert en beheert op maat binnen 4 expertisegebieden: Loyalty Strategy, Insight, Program en Journey.
Dunck is sinds 2002 de meest complete aanbieder van Loyalty Marketing oplossingen in Nederland en initiatiefnemer van marketing kennisplatform LoyaltyFacts. Dunck adviseert, implementeert en beheert op maat binnen 4 expertisegebieden: Loyalty Strategy, Insight, Program en Journey.
Logo Dunck Loyalty Marketing
Logo Dunck Loyalty Marketing
DUNCK LOYALTY MARKETING
DUNCK LOYALTY MARKETING
Dunck is sinds 2002 de meest complete aanbieder van Loyalty Marketing oplossingen in Nederland en initiatiefnemer van marketing kennisplatform LoyaltyFacts. Dunck adviseert, implementeert en beheert op maat binnen 4 expertisegebieden: Loyalty Strategy, Insight, Program en Journey.
Dunck is sinds 2002 de meest complete aanbieder van Loyalty Marketing oplossingen in Nederland en initiatiefnemer van marketing kennisplatform LoyaltyFacts. Dunck adviseert, implementeert en beheert op maat binnen 4 expertisegebieden: Loyalty Strategy, Insight, Program en Journey.

Om al haar oude en huidige klanten te bedanken bracht Dunck hen op Valentijnsdag 2015 persoonlijk een presentje in de vorm van een blik Dunck koeken of een pot met Dunck snoep!

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.