Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Dunck: Valentijn 2015

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
De Valentijnsactie van Dunck: een klein presentje voor al haar (oude) klanten.
Redactie LoyaltyFacts
14 februari 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Dunck: Valentijn 2015

De Valentijnsactie van Dunck: een klein presentje voor al haar (oude) klanten.
Logo Dunck Loyalty Marketing
Logo Dunck Loyalty Marketing
DUNCK LOYALTY MARKETING
DUNCK LOYALTY MARKETING
Dunck is sinds 2002 de meest complete aanbieder van Loyalty Marketing oplossingen in Nederland en initiatiefnemer van marketing kennisplatform LoyaltyFacts. Dunck adviseert, implementeert en beheert op maat binnen 4 expertisegebieden: Loyalty Strategy, Insight, Program en Journey.
Dunck is sinds 2002 de meest complete aanbieder van Loyalty Marketing oplossingen in Nederland en initiatiefnemer van marketing kennisplatform LoyaltyFacts. Dunck adviseert, implementeert en beheert op maat binnen 4 expertisegebieden: Loyalty Strategy, Insight, Program en Journey.
Logo Dunck Loyalty Marketing
Logo Dunck Loyalty Marketing
DUNCK LOYALTY MARKETING
DUNCK LOYALTY MARKETING
Dunck is sinds 2002 de meest complete aanbieder van Loyalty Marketing oplossingen in Nederland en initiatiefnemer van marketing kennisplatform LoyaltyFacts. Dunck adviseert, implementeert en beheert op maat binnen 4 expertisegebieden: Loyalty Strategy, Insight, Program en Journey.
Dunck is sinds 2002 de meest complete aanbieder van Loyalty Marketing oplossingen in Nederland en initiatiefnemer van marketing kennisplatform LoyaltyFacts. Dunck adviseert, implementeert en beheert op maat binnen 4 expertisegebieden: Loyalty Strategy, Insight, Program en Journey.

Om al haar oude en huidige klanten te bedanken bracht Dunck hen op Valentijnsdag 2015 persoonlijk een presentje in de vorm van een blik Dunck koeken of een pot met Dunck snoep!

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 september 2022

Een verrassend welkomstcadeau van Otto

De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail.  Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt deze een mooie korting in

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 september 2022

Een verrassend welkomstcadeau van Otto

De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail.  Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt deze een mooie korting in

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 jaar samen met G-Star RAW

Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor de e-mails van G-Star RAW hebben onlangs een mail ontvangen waarin G-Star RAW hun blijk van

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 jaar samen met G-Star RAW

Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor de e-mails van G-Star RAW hebben onlangs een mail ontvangen waarin G-Star RAW hun blijk van

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18-07-2022

Verliefd op jouw Sézane kleding

Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Sézane waardeert dit zelfs zoveel dat het

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18-07-2022

Verliefd op jouw Sézane kleding

Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Sézane waardeert dit zelfs zoveel dat het

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events