Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Dunck: Valentijn 2015

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
De Valentijnsactie van Dunck: een klein presentje voor al haar (oude) klanten.
Redactie LoyaltyFacts
14 februari 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Dunck: Valentijn 2015

De Valentijnsactie van Dunck: een klein presentje voor al haar (oude) klanten.
Logo Dunck Loyalty Marketing
Logo Dunck Loyalty Marketing
DUNCK LOYALTY MARKETING
DUNCK LOYALTY MARKETING
Dunck is sinds 2002 de meest complete aanbieder van Loyalty Marketing oplossingen in Nederland en initiatiefnemer van marketing kennisplatform LoyaltyFacts. Dunck adviseert, implementeert en beheert op maat binnen 4 expertisegebieden: Loyalty Strategy, Insight, Program en Journey.
Dunck is sinds 2002 de meest complete aanbieder van Loyalty Marketing oplossingen in Nederland en initiatiefnemer van marketing kennisplatform LoyaltyFacts. Dunck adviseert, implementeert en beheert op maat binnen 4 expertisegebieden: Loyalty Strategy, Insight, Program en Journey.
Logo Dunck Loyalty Marketing
Logo Dunck Loyalty Marketing
DUNCK LOYALTY MARKETING
DUNCK LOYALTY MARKETING
Dunck is sinds 2002 de meest complete aanbieder van Loyalty Marketing oplossingen in Nederland en initiatiefnemer van marketing kennisplatform LoyaltyFacts. Dunck adviseert, implementeert en beheert op maat binnen 4 expertisegebieden: Loyalty Strategy, Insight, Program en Journey.
Dunck is sinds 2002 de meest complete aanbieder van Loyalty Marketing oplossingen in Nederland en initiatiefnemer van marketing kennisplatform LoyaltyFacts. Dunck adviseert, implementeert en beheert op maat binnen 4 expertisegebieden: Loyalty Strategy, Insight, Program en Journey.

Om al haar oude en huidige klanten te bedanken bracht Dunck hen op Valentijnsdag 2015 persoonlijk een presentje in de vorm van een blik Dunck koeken of een pot met Dunck snoep!

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.