Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

€5,- korting als dank voor je bezoek!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Lily Bangma
Lily Bangma
25 februari 2025
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

€5,- korting als dank voor je bezoek!

Q-park
Q-park
Q-park is een parkeerdienstverlener, opgericht in 1998. Sindsdien is Q-park uitgegroeid tot een van de grootste parkeerdienstverleners met parkeergarages door heel Europa. Met diensten zoals online reserveren en contactloos betalen biedt Q-Park gemak en efficiëntie voor automobilisten.
Q-park is een parkeerdienstverlener, opgericht in 1998. Sindsdien is Q-park uitgegroeid tot een van de grootste parkeerdienstverleners met parkeergarages door heel Europa. Met diensten zoals online reserveren en contactloos betalen biedt Q-Park gemak en efficiëntie voor automobilisten.
Q-park
Q-park
Q-park is een parkeerdienstverlener, opgericht in 1998. Sindsdien is Q-park uitgegroeid tot een van de grootste parkeerdienstverleners met parkeergarages door heel Europa. Met diensten zoals online reserveren en contactloos betalen biedt Q-Park gemak en efficiëntie voor automobilisten.
Q-park is een parkeerdienstverlener, opgericht in 1998. Sindsdien is Q-park uitgegroeid tot een van de grootste parkeerdienstverleners met parkeergarages door heel Europa. Met diensten zoals online reserveren en contactloos betalen biedt Q-Park gemak en efficiëntie voor automobilisten.

Q-Park beloont trouwe klanten met een korting van €5,- op hun volgende parkeerreservering. Door het inspelen op de emotie van klanten (slecht weer, sombere dagen) en door klanten te stimuleren om een gezellig dagje uit te gaan, probeert Q-park eerdere bezoekers terug te krijgen. Dit is een mooi voorbeeld van klantloyaliteit: door regelmatig gebruik te maken van hun parkeerdiensten, ontvangen klanten een waardering in de vorm van korting. Dit stimuleert herhaalbezoeken en versterkt de band tussen Q-Park en de consument.
 
Door te zorgen dat klanten zich gewaardeerd voelen, zullen ze eerder geneigd zijn om opnieuw voor Q-park te kiezen. Door vooraf te reserveren, profiteren gebruikers niet alleen van korting, maar ook van zekerheid over hun parkeerplek. Dit draagt bij aan een positieve klantervaring en verhoogt de kans op langdurige loyaliteit.
 
Het aanbieden van beloningen, zoals kortingen, creëert een win-win situatie: klanten besparen geld en Q-Park vergroot de kans dat zij terugkomen.
 

Lily Bangma

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 september 2025

Cluppies sparen bij PLUS

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 september 2025

Cluppies sparen bij PLUS

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 augustus 2025

Gratis koffie na de Super Bowl

Starbucks Rewards‑leden kregen op maandag na de Super Bowl een gratis koffie via coupon in de app, een korte actie met grote attentiewaarde

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 augustus 2025

Gratis koffie na de Super Bowl

Starbucks Rewards‑leden kregen op maandag na de Super Bowl een gratis koffie via coupon in de app, een korte actie met grote attentiewaarde

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.