
Q-Park beloont trouwe klanten met een korting van €5,- op hun volgende parkeerreservering. Door het inspelen op de emotie van klanten (slecht weer, sombere dagen) en door klanten te stimuleren om een gezellig dagje uit te gaan, probeert Q-park eerdere bezoekers terug te krijgen. Dit is een mooi voorbeeld van klantloyaliteit: door regelmatig gebruik te maken van hun parkeerdiensten, ontvangen klanten een waardering in de vorm van korting. Dit stimuleert herhaalbezoeken en versterkt de band tussen Q-Park en de consument.
Door te zorgen dat klanten zich gewaardeerd voelen, zullen ze eerder geneigd zijn om opnieuw voor Q-park te kiezen. Door vooraf te reserveren, profiteren gebruikers niet alleen van korting, maar ook van zekerheid over hun parkeerplek. Dit draagt bij aan een positieve klantervaring en verhoogt de kans op langdurige loyaliteit.
Het aanbieden van beloningen, zoals kortingen, creëert een win-win situatie: klanten besparen geld en Q-Park vergroot de kans dat zij terugkomen.
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.