Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

€5,- korting als dank voor je bezoek!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Lily Bangma
Lily Bangma
25 februari 2025
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

€5,- korting als dank voor je bezoek!

Q-park
Q-park
Q-park is een parkeerdienstverlener, opgericht in 1998. Sindsdien is Q-park uitgegroeid tot een van de grootste parkeerdienstverleners met parkeergarages door heel Europa. Met diensten zoals online reserveren en contactloos betalen biedt Q-Park gemak en efficiëntie voor automobilisten.
Q-park is een parkeerdienstverlener, opgericht in 1998. Sindsdien is Q-park uitgegroeid tot een van de grootste parkeerdienstverleners met parkeergarages door heel Europa. Met diensten zoals online reserveren en contactloos betalen biedt Q-Park gemak en efficiëntie voor automobilisten.
Q-park
Q-park
Q-park is een parkeerdienstverlener, opgericht in 1998. Sindsdien is Q-park uitgegroeid tot een van de grootste parkeerdienstverleners met parkeergarages door heel Europa. Met diensten zoals online reserveren en contactloos betalen biedt Q-Park gemak en efficiëntie voor automobilisten.
Q-park is een parkeerdienstverlener, opgericht in 1998. Sindsdien is Q-park uitgegroeid tot een van de grootste parkeerdienstverleners met parkeergarages door heel Europa. Met diensten zoals online reserveren en contactloos betalen biedt Q-Park gemak en efficiëntie voor automobilisten.

Q-Park beloont trouwe klanten met een korting van €5,- op hun volgende parkeerreservering. Door het inspelen op de emotie van klanten (slecht weer, sombere dagen) en door klanten te stimuleren om een gezellig dagje uit te gaan, probeert Q-park eerdere bezoekers terug te krijgen. Dit is een mooi voorbeeld van klantloyaliteit: door regelmatig gebruik te maken van hun parkeerdiensten, ontvangen klanten een waardering in de vorm van korting. Dit stimuleert herhaalbezoeken en versterkt de band tussen Q-Park en de consument.
 
Door te zorgen dat klanten zich gewaardeerd voelen, zullen ze eerder geneigd zijn om opnieuw voor Q-park te kiezen. Door vooraf te reserveren, profiteren gebruikers niet alleen van korting, maar ook van zekerheid over hun parkeerplek. Dit draagt bij aan een positieve klantervaring en verhoogt de kans op langdurige loyaliteit.
 
Het aanbieden van beloningen, zoals kortingen, creëert een win-win situatie: klanten besparen geld en Q-Park vergroot de kans dat zij terugkomen.
 

Lily Bangma

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.