Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Early access bij Fjällräven als nieuwsbrief-VIP

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
10 november 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Early access bij Fjällräven als nieuwsbrief-VIP

FJÄLLRÄVEN
FJÄLLRÄVEN
Fjällräven is een Zweeds outdoormerk, welke is opgericht in 1960. Fjällräven verkoopt items van kleding en jassen tot rugtassen. Het populairste item is de Känken tas. Dit product is sinds 1978 op de markt.
Fjällräven is een Zweeds outdoormerk, welke is opgericht in 1960. Fjällräven verkoopt items van kleding en jassen tot rugtassen. Het populairste item is de Känken tas. Dit product is sinds 1978 op de markt.
FJÄLLRÄVEN
FJÄLLRÄVEN
Fjällräven is een Zweeds outdoormerk, welke is opgericht in 1960. Fjällräven verkoopt items van kleding en jassen tot rugtassen. Het populairste item is de Känken tas. Dit product is sinds 1978 op de markt.
Fjällräven is een Zweeds outdoormerk, welke is opgericht in 1960. Fjällräven verkoopt items van kleding en jassen tot rugtassen. Het populairste item is de Känken tas. Dit product is sinds 1978 op de markt.

Alle nieuwsbriefabonnees van het outdoormerk Fjällräven hebben een tijd geleden een e-mail ontvangen waarmee zij early access kregen tot de lancering van een nieuwe rugzak, de Känken Me. Via een mail werden abonnees als eersten op de hoogte gebracht van de komst van het nieuwe product. Ook werd in dezelfde mail vermeld dat abonnees een speciale link zouden ontvangen op de dag van de lancering. Via die link konden zij als VIP’s met voorrang de nieuwe rugzak aanschaffen. De titel van de mail luidde: ‘Eerdere VIP toegang‘. Hiermee heeft Fjällräven aan haar nieuwsbriefabonnees laten weten hen als VIP’s te beschouwen.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juni 2025

Beloning voor het delen van je persoonlijke ervaring

Upfront stimuleert klanten om ervaringen te delen voor een kans op €100 shoptegoed, wat zorgt voor hernieuwde betrokkenheid, versterkte social proof en waardevolle inzichten voor

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juni 2025

Beloning voor het delen van je persoonlijke ervaring

Upfront stimuleert klanten om ervaringen te delen voor een kans op €100 shoptegoed, wat zorgt voor hernieuwde betrokkenheid, versterkte social proof en waardevolle inzichten voor

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 juni 2025

Etihad Guest verrijkt loyaliteitsprogramma met badges

Etihad Guest-leden kunnen nu Tier Miles verdienen door het behalen van duurzame badges – een sterk initiatief dat reisgedrag, eco-bewustzijn en merkbetrokkenheid op een speelse

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 juni 2025

Etihad Guest verrijkt loyaliteitsprogramma met badges

Etihad Guest-leden kunnen nu Tier Miles verdienen door het behalen van duurzame badges – een sterk initiatief dat reisgedrag, eco-bewustzijn en merkbetrokkenheid op een speelse

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.