Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Early access bij Fjällräven als nieuwsbrief-VIP

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
10 november 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Early access bij Fjällräven als nieuwsbrief-VIP

FJÄLLRÄVEN
FJÄLLRÄVEN
Fjällräven is een Zweeds outdoormerk, welke is opgericht in 1960. Fjällräven verkoopt items van kleding en jassen tot rugtassen. Het populairste item is de Känken tas. Dit product is sinds 1978 op de markt.
Fjällräven is een Zweeds outdoormerk, welke is opgericht in 1960. Fjällräven verkoopt items van kleding en jassen tot rugtassen. Het populairste item is de Känken tas. Dit product is sinds 1978 op de markt.
FJÄLLRÄVEN
FJÄLLRÄVEN
Fjällräven is een Zweeds outdoormerk, welke is opgericht in 1960. Fjällräven verkoopt items van kleding en jassen tot rugtassen. Het populairste item is de Känken tas. Dit product is sinds 1978 op de markt.
Fjällräven is een Zweeds outdoormerk, welke is opgericht in 1960. Fjällräven verkoopt items van kleding en jassen tot rugtassen. Het populairste item is de Känken tas. Dit product is sinds 1978 op de markt.

Alle nieuwsbriefabonnees van het outdoormerk Fjällräven hebben een tijd geleden een e-mail ontvangen waarmee zij early access kregen tot de lancering van een nieuwe rugzak, de Känken Me. Via een mail werden abonnees als eersten op de hoogte gebracht van de komst van het nieuwe product. Ook werd in dezelfde mail vermeld dat abonnees een speciale link zouden ontvangen op de dag van de lancering. Via die link konden zij als VIP’s met voorrang de nieuwe rugzak aanschaffen. De titel van de mail luidde: ‘Eerdere VIP toegang‘. Hiermee heeft Fjällräven aan haar nieuwsbriefabonnees laten weten hen als VIP’s te beschouwen.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

9 mei 2022

Een b(l)ij welkom bij Gisou

Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Gisou, ontvang je een welkomstmail. Met deze mail wordt je direct van harte welkom geheten in de

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

9 mei 2022

Een b(l)ij welkom bij Gisou

Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Gisou, ontvang je een welkomstmail. Met deze mail wordt je direct van harte welkom geheten in de
Gorillas

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 april 2022

Gorillas is (in een flits) bezorgd

Wanneer een klant een tijdje geen bestellingen heeft gedaan bij Gorillas ontvangt die klant een mail. Daarin benoemt Gorillas dat zij de klant al lang
Gorillas

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 april 2022

Gorillas is (in een flits) bezorgd

Wanneer een klant een tijdje geen bestellingen heeft gedaan bij Gorillas ontvangt die klant een mail. Daarin benoemt Gorillas dat zij de klant al lang

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 april 2022

Picnic trakteert met taart

Klanten die al een jaar kunnen bestellen bij Picnic, ontvangen een cadeautje van de online supermarkt. Zij ontvangen een mailtje als reminder aan dit jubileum.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 april 2022

Picnic trakteert met taart

Klanten die al een jaar kunnen bestellen bij Picnic, ontvangen een cadeautje van de online supermarkt. Zij ontvangen een mailtje als reminder aan dit jubileum.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events