Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Early access bij Fjällräven als nieuwsbrief-VIP

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
10 november 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Early access bij Fjällräven als nieuwsbrief-VIP

FJÄLLRÄVEN
FJÄLLRÄVEN
Fjällräven is een Zweeds outdoormerk, welke is opgericht in 1960. Fjällräven verkoopt items van kleding en jassen tot rugtassen. Het populairste item is de Känken tas. Dit product is sinds 1978 op de markt.
Fjällräven is een Zweeds outdoormerk, welke is opgericht in 1960. Fjällräven verkoopt items van kleding en jassen tot rugtassen. Het populairste item is de Känken tas. Dit product is sinds 1978 op de markt.
FJÄLLRÄVEN
FJÄLLRÄVEN
Fjällräven is een Zweeds outdoormerk, welke is opgericht in 1960. Fjällräven verkoopt items van kleding en jassen tot rugtassen. Het populairste item is de Känken tas. Dit product is sinds 1978 op de markt.
Fjällräven is een Zweeds outdoormerk, welke is opgericht in 1960. Fjällräven verkoopt items van kleding en jassen tot rugtassen. Het populairste item is de Känken tas. Dit product is sinds 1978 op de markt.

Alle nieuwsbriefabonnees van het outdoormerk Fjällräven hebben een tijd geleden een e-mail ontvangen waarmee zij early access kregen tot de lancering van een nieuwe rugzak, de Känken Me. Via een mail werden abonnees als eersten op de hoogte gebracht van de komst van het nieuwe product. Ook werd in dezelfde mail vermeld dat abonnees een speciale link zouden ontvangen op de dag van de lancering. Via die link konden zij als VIP’s met voorrang de nieuwe rugzak aanschaffen. De titel van de mail luidde: ‘Eerdere VIP toegang‘. Hiermee heeft Fjällräven aan haar nieuwsbriefabonnees laten weten hen als VIP’s te beschouwen.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 september 2022

Een verrassend welkomstcadeau van Otto

De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail.  Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt deze een mooie korting in

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 september 2022

Een verrassend welkomstcadeau van Otto

De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail.  Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt deze een mooie korting in

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 jaar samen met G-Star RAW

Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor de e-mails van G-Star RAW hebben onlangs een mail ontvangen waarin G-Star RAW hun blijk van

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 jaar samen met G-Star RAW

Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor de e-mails van G-Star RAW hebben onlangs een mail ontvangen waarin G-Star RAW hun blijk van

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18-07-2022

Verliefd op jouw Sézane kleding

Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Sézane waardeert dit zelfs zoveel dat het

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18-07-2022

Verliefd op jouw Sézane kleding

Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Sézane waardeert dit zelfs zoveel dat het

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events