Alle nieuwsbriefabonnees van het outdoormerk Fjällräven hebben een tijd geleden een e-mail ontvangen waarmee zij early access kregen tot de lancering van een nieuwe rugzak, de Känken Me. Via een mail werden abonnees als eersten op de hoogte gebracht van de komst van het nieuwe product. Ook werd in dezelfde mail vermeld dat abonnees een speciale link zouden ontvangen op de dag van de lancering. Via die link konden zij als VIP’s met voorrang de nieuwe rugzak aanschaffen. De titel van de mail luidde: ‘Eerdere VIP toegang‘. Hiermee heeft Fjällräven aan haar nieuwsbriefabonnees laten weten hen als VIP’s te beschouwen.
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.