Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een b(l)ij welkom bij Gisou

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Shanea van Doorn
Shanea van Doorn
9 mei 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Een b(l)ij welkom bij Gisou

Gisou
Gisou
Gisou is een label met haarverzorgingsproducten die de Nederlands-Iraanse Negin Mirsalehi lanceerde in 2015. Dit merk heeft een passie voor honingbijen en haarverzorging. Gisou staat bekend om de verzorgende haarproducten met honing uit de bijentuin van Negin’s vader.
Gisou is een label met haarverzorgingsproducten die de Nederlands-Iraanse Negin Mirsalehi lanceerde in 2015. Dit merk heeft een passie voor honingbijen en haarverzorging. Gisou staat bekend om de verzorgende haarproducten met honing uit de bijentuin van Negin’s vader.
Gisou
Gisou
Gisou is een label met haarverzorgingsproducten die de Nederlands-Iraanse Negin Mirsalehi lanceerde in 2015. Dit merk heeft een passie voor honingbijen en haarverzorging. Gisou staat bekend om de verzorgende haarproducten met honing uit de bijentuin van Negin’s vader.
Gisou is een label met haarverzorgingsproducten die de Nederlands-Iraanse Negin Mirsalehi lanceerde in 2015. Dit merk heeft een passie voor honingbijen en haarverzorging. Gisou staat bekend om de verzorgende haarproducten met honing uit de bijentuin van Negin’s vader.

Wanneer je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Gisou, ontvang je een welkomstmail. Met deze mail wordt je direct van harte welkom geheten in de Gisou-hive. Dit is een mooie verwijzing naar het belangrijkste product wat Gisou gebruikt: honing uit eigen bijenkorf. Om je te bedanken voor het inschrijven, geeft Gisou een kortingscode waarmee je 10% korting krijgt op je eerste bestelling. Via de welkomstmail kan doorgeklikt worden naar website, waar je gelijk je 10% korting kan verzilveren op alle producten van Gisou.

 

Shanea van Doorn

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 maart 2025

Een award winnen op werk!

Microsoft versterkt de loyaliteit van werknemers door hen te belonen met Impact Awards, die zowel financiële bonussen als publieke erkenning tijdens bedrijfsevenementen omvatten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 maart 2025

Een award winnen op werk!

Microsoft versterkt de loyaliteit van werknemers door hen te belonen met Impact Awards, die zowel financiële bonussen als publieke erkenning tijdens bedrijfsevenementen omvatten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 februari 2025

€5,- korting als dank voor je bezoek!

Q-Park beloont klanten met €5,- korting op een volgende reservering. Dit zorgt voor meer herhaalbezoeken en vergroot de klanttevredenheid.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 februari 2025

€5,- korting als dank voor je bezoek!

Q-Park beloont klanten met €5,- korting op een volgende reservering. Dit zorgt voor meer herhaalbezoeken en vergroot de klanttevredenheid.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.