Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een b(l)ij welkom bij Gisou

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Shanea van Doorn
Shanea van Doorn
9 mei 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Een b(l)ij welkom bij Gisou

Gisou
Gisou
Gisou is een label met haarverzorgingsproducten die de Nederlands-Iraanse Negin Mirsalehi lanceerde in 2015. Dit merk heeft een passie voor honingbijen en haarverzorging. Gisou staat bekend om de verzorgende haarproducten met honing uit de bijentuin van Negin’s vader.
Gisou is een label met haarverzorgingsproducten die de Nederlands-Iraanse Negin Mirsalehi lanceerde in 2015. Dit merk heeft een passie voor honingbijen en haarverzorging. Gisou staat bekend om de verzorgende haarproducten met honing uit de bijentuin van Negin’s vader.
Gisou
Gisou
Gisou is een label met haarverzorgingsproducten die de Nederlands-Iraanse Negin Mirsalehi lanceerde in 2015. Dit merk heeft een passie voor honingbijen en haarverzorging. Gisou staat bekend om de verzorgende haarproducten met honing uit de bijentuin van Negin’s vader.
Gisou is een label met haarverzorgingsproducten die de Nederlands-Iraanse Negin Mirsalehi lanceerde in 2015. Dit merk heeft een passie voor honingbijen en haarverzorging. Gisou staat bekend om de verzorgende haarproducten met honing uit de bijentuin van Negin’s vader.

Wanneer je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Gisou, ontvang je een welkomstmail. Met deze mail wordt je direct van harte welkom geheten in de Gisou-hive. Dit is een mooie verwijzing naar het belangrijkste product wat Gisou gebruikt: honing uit eigen bijenkorf. Om je te bedanken voor het inschrijven, geeft Gisou een kortingscode waarmee je 10% korting krijgt op je eerste bestelling. Via de welkomstmail kan doorgeklikt worden naar website, waar je gelijk je 10% korting kan verzilveren op alle producten van Gisou.

 

Shanea van Doorn

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.