Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een b(l)ij welkom bij Gisou

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Shanea van Doorn
Shanea van Doorn
9 mei 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Een b(l)ij welkom bij Gisou

Gisou
Gisou
Gisou is een label met haarverzorgingsproducten die de Nederlands-Iraanse Negin Mirsalehi lanceerde in 2015. Dit merk heeft een passie voor honingbijen en haarverzorging. Gisou staat bekend om de verzorgende haarproducten met honing uit de bijentuin van Negin’s vader.
Gisou is een label met haarverzorgingsproducten die de Nederlands-Iraanse Negin Mirsalehi lanceerde in 2015. Dit merk heeft een passie voor honingbijen en haarverzorging. Gisou staat bekend om de verzorgende haarproducten met honing uit de bijentuin van Negin’s vader.
Gisou
Gisou
Gisou is een label met haarverzorgingsproducten die de Nederlands-Iraanse Negin Mirsalehi lanceerde in 2015. Dit merk heeft een passie voor honingbijen en haarverzorging. Gisou staat bekend om de verzorgende haarproducten met honing uit de bijentuin van Negin’s vader.
Gisou is een label met haarverzorgingsproducten die de Nederlands-Iraanse Negin Mirsalehi lanceerde in 2015. Dit merk heeft een passie voor honingbijen en haarverzorging. Gisou staat bekend om de verzorgende haarproducten met honing uit de bijentuin van Negin’s vader.

Wanneer je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Gisou, ontvang je een welkomstmail. Met deze mail wordt je direct van harte welkom geheten in de Gisou-hive. Dit is een mooie verwijzing naar het belangrijkste product wat Gisou gebruikt: honing uit eigen bijenkorf. Om je te bedanken voor het inschrijven, geeft Gisou een kortingscode waarmee je 10% korting krijgt op je eerste bestelling. Via de welkomstmail kan doorgeklikt worden naar website, waar je gelijk je 10% korting kan verzilveren op alle producten van Gisou.

 

Shanea van Doorn

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juni 2025

Beloning voor het delen van je persoonlijke ervaring

Upfront stimuleert klanten om ervaringen te delen voor een kans op €100 shoptegoed, wat zorgt voor hernieuwde betrokkenheid, versterkte social proof en waardevolle inzichten voor

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juni 2025

Beloning voor het delen van je persoonlijke ervaring

Upfront stimuleert klanten om ervaringen te delen voor een kans op €100 shoptegoed, wat zorgt voor hernieuwde betrokkenheid, versterkte social proof en waardevolle inzichten voor

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 juni 2025

Etihad Guest verrijkt loyaliteitsprogramma met badges

Etihad Guest-leden kunnen nu Tier Miles verdienen door het behalen van duurzame badges – een sterk initiatief dat reisgedrag, eco-bewustzijn en merkbetrokkenheid op een speelse

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 juni 2025

Etihad Guest verrijkt loyaliteitsprogramma met badges

Etihad Guest-leden kunnen nu Tier Miles verdienen door het behalen van duurzame badges – een sterk initiatief dat reisgedrag, eco-bewustzijn en merkbetrokkenheid op een speelse

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.