Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een gezond gebaar van de Hartstichting

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
17 februari 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Een gezond gebaar van de Hartstichting

Nederlandse Hartstichting
Nederlandse Hartstichting
De Hartstichting is een Nederlandse charitatieve organisatie dat zich inzet voor het oplossen van hart- en vaatziekten.
De Hartstichting is een Nederlandse charitatieve organisatie dat zich inzet voor het oplossen van hart- en vaatziekten.
Nederlandse Hartstichting
Nederlandse Hartstichting
De Hartstichting is een Nederlandse charitatieve organisatie dat zich inzet voor het oplossen van hart- en vaatziekten.
De Hartstichting is een Nederlandse charitatieve organisatie dat zich inzet voor het oplossen van hart- en vaatziekten.

Donateurs die de Hartstichting afgelopen jaar hebben gesteund ontvangen een persoonlijk kaartje. In het kaartje staat een verrassing: toegang tot een digitaal wandelmagazine en een gratis ticket voor de Hartstocht. De Hartstocht is een wandeltocht die de Hartstichting organiseert, waarbij mensen worden aangemoedigd om ook tijdens de coronacrisis voldoende te blijven bewegen. Met deze gezonde boodschap wil de Hartstichting haar donateurs bedanken voor hun steun en hen de mogelijkheid bieden om gratis mee te doen aan de wandeltocht.


Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.