fbpx
Loyalty Journey

Een mooie boodschap van Hunkemöller

Loyalty JourneySnapshot 14 maart 2021
Een mooie boodschap van Hunkemöller
  • Internationale Vrouwendag
  • Waardering
  • Korting
  • Hunkemöller
  • Vrouwen
  • Boodschap

Afgelopen week was het internationale Vrouwendag. Een belangrijke dag voor velen, want op deze dag worden vrouwen extra in het middelpunt gezet. Zo ook bij Hunkemöller. In een krachtige mail geeft het lingeriemerk een blijk van waardering naar haar vrouwelijke klanten. Zij benadrukken dat elke vrouw uniek, krachtig en mooi is. Om deze bijzondere dag extra te vieren geven zij 20% korting op de gehele collectie.

Hunkemöller

Hunkemöller is een lingerieketen van Nederlandse bodem. Het merk verkoopt lingerie, nachtkleding en sportkleding.

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: