Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een verrassend welkomstcadeau van Otto

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Alco Woudenberg
Alco Woudenberg
23 september 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Een verrassend welkomstcadeau van Otto

Otto
Otto
Otto is een Nederlandse webshop en behoort tot de Duitse Otto Group. Otto heeft tot nu toe ruim 650.000 producten van 2.500 verschillende merken. De webshop heeft een breed assortiment, ze verkopen onder andere kleiden, elektrische apparaten en meubels.
Otto is een Nederlandse webshop en behoort tot de Duitse Otto Group. Otto heeft tot nu toe ruim 650.000 producten van 2.500 verschillende merken. De webshop heeft een breed assortiment, ze verkopen onder andere kleiden, elektrische apparaten en meubels.
Otto
Otto
Otto is een Nederlandse webshop en behoort tot de Duitse Otto Group. Otto heeft tot nu toe ruim 650.000 producten van 2.500 verschillende merken. De webshop heeft een breed assortiment, ze verkopen onder andere kleiden, elektrische apparaten en meubels.
Otto is een Nederlandse webshop en behoort tot de Duitse Otto Group. Otto heeft tot nu toe ruim 650.000 producten van 2.500 verschillende merken. De webshop heeft een breed assortiment, ze verkopen onder andere kleiden, elektrische apparaten en meubels.

 

De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail.  Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt deze een mooie korting in de mailbox. De mail bevat een kortingscode die de klant kan verzilveren bij een eerste aankoop. Een warm welkom waar de portemonnee blij mee is!

Alco Woudenberg

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.