Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een verrassend welkomstcadeau van Otto

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Alco Woudenberg
Alco Woudenberg
23 september 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Een verrassend welkomstcadeau van Otto

Otto
Otto
Otto is een Nederlandse webshop en behoort tot de Duitse Otto Group. Otto heeft tot nu toe ruim 650.000 producten van 2.500 verschillende merken. De webshop heeft een breed assortiment, ze verkopen onder andere kleiden, elektrische apparaten en meubels.
Otto is een Nederlandse webshop en behoort tot de Duitse Otto Group. Otto heeft tot nu toe ruim 650.000 producten van 2.500 verschillende merken. De webshop heeft een breed assortiment, ze verkopen onder andere kleiden, elektrische apparaten en meubels.
Otto
Otto
Otto is een Nederlandse webshop en behoort tot de Duitse Otto Group. Otto heeft tot nu toe ruim 650.000 producten van 2.500 verschillende merken. De webshop heeft een breed assortiment, ze verkopen onder andere kleiden, elektrische apparaten en meubels.
Otto is een Nederlandse webshop en behoort tot de Duitse Otto Group. Otto heeft tot nu toe ruim 650.000 producten van 2.500 verschillende merken. De webshop heeft een breed assortiment, ze verkopen onder andere kleiden, elektrische apparaten en meubels.

 

De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail.  Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt deze een mooie korting in de mailbox. De mail bevat een kortingscode die de klant kan verzilveren bij een eerste aankoop. Een warm welkom waar de portemonnee blij mee is!

Alco Woudenberg

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.