Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een warm welkom voelt als thuiskomen

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
27 december 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Een warm welkom voelt als thuiskomen

VTwonen
VTwonen
vtwonen biedt wooninspiratie voor in en rondom huis, stylingtips, DIY-ideeën. Het bedrijf is in winkels, online en op tv te vinden en hebben ruim 50.000 woonproducten in de shop om mooi te wonen.
vtwonen biedt wooninspiratie voor in en rondom huis, stylingtips, DIY-ideeën. Het bedrijf is in winkels, online en op tv te vinden en hebben ruim 50.000 woonproducten in de shop om mooi te wonen.
VTwonen
VTwonen
vtwonen biedt wooninspiratie voor in en rondom huis, stylingtips, DIY-ideeën. Het bedrijf is in winkels, online en op tv te vinden en hebben ruim 50.000 woonproducten in de shop om mooi te wonen.
vtwonen biedt wooninspiratie voor in en rondom huis, stylingtips, DIY-ideeën. Het bedrijf is in winkels, online en op tv te vinden en hebben ruim 50.000 woonproducten in de shop om mooi te wonen.

Mensen die zich inschrijven voor de nieuwsbrief van vtwonen ontvangen een welkomstmail. De mail is bedoeld als warm welkom, zodat de nieuwe inschrijvers ‘zich meteen thuis voelen’. Dit is een mooie verwijzing naar wat vtwonen aanbiedt. Het warme welkom bestaat uit een kortingscode waarmee de nieuwe inschrijvers € 10,- korting ontvangen bij de eerstvolgende aankoop. Via de welkomstmail kan doorgeklikt worden naar verschillende productgroepen om de € 10,- direct te verzilveren.

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.