Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een warm welkom voelt als thuiskomen

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
27 december 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Een warm welkom voelt als thuiskomen

VTwonen
VTwonen
vtwonen biedt wooninspiratie voor in en rondom huis, stylingtips, DIY-ideeën. Het bedrijf is in winkels, online en op tv te vinden en hebben ruim 50.000 woonproducten in de shop om mooi te wonen.
vtwonen biedt wooninspiratie voor in en rondom huis, stylingtips, DIY-ideeën. Het bedrijf is in winkels, online en op tv te vinden en hebben ruim 50.000 woonproducten in de shop om mooi te wonen.
VTwonen
VTwonen
vtwonen biedt wooninspiratie voor in en rondom huis, stylingtips, DIY-ideeën. Het bedrijf is in winkels, online en op tv te vinden en hebben ruim 50.000 woonproducten in de shop om mooi te wonen.
vtwonen biedt wooninspiratie voor in en rondom huis, stylingtips, DIY-ideeën. Het bedrijf is in winkels, online en op tv te vinden en hebben ruim 50.000 woonproducten in de shop om mooi te wonen.

Mensen die zich inschrijven voor de nieuwsbrief van vtwonen ontvangen een welkomstmail. De mail is bedoeld als warm welkom, zodat de nieuwe inschrijvers ‘zich meteen thuis voelen’. Dit is een mooie verwijzing naar wat vtwonen aanbiedt. Het warme welkom bestaat uit een kortingscode waarmee de nieuwe inschrijvers € 10,- korting ontvangen bij de eerstvolgende aankoop. Via de welkomstmail kan doorgeklikt worden naar verschillende productgroepen om de € 10,- direct te verzilveren.

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.