Het Avrotros programma Wie is de Mol? is sinds het eerste seizoen in 2000 op de buis verscheen een grote hit. Het recept is simpel en algemeen bekend: een groep kandidaten probeert met verschillende opdrachten geld te verdienen, maar wordt hierbij gehinderd door een anonieme mol waarvan ze de identiteit moeten achterhalen. Elk jaar zitten miljoenen mensen weer op zaterdagavond voor de buis om de mol te ontmaskeren. Om de grote schare loyale fans, ook wel molloten genoemd, bij het programma te betrekken is het merk de afgelopen jaren uitgebreid met een interactieve website, livefinale en een eigen Wie is de Mol? app.
De Wie is de Mol? app is door de makers van het programma speciaal voor loyale fans ontwikkeld. Deze app geeft je alle updates over het spel, leert je de kandidaten kennen en geeft je de kans om zelf de identiteit van de Mol te achterhalen door punten in te zetten op de meest verdachte kandidaten.
Nadat je de Wie Is De Mol? app hebt gedownload ontvang je direct een welkomstbericht in je mailbox! Hiermee wil AvroTros een blijk van waardering geven aan de trouwe kijkers van het programma. Ook is dit een leuke manier om te connecten met vrienden en onderling tegen elkaar te strijden!
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.