Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een welkomstbericht van de Mol

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Nienke Oude Vrielink
Nienke Oude Vrielink
23 Februari 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Een welkomstbericht van de Mol

AvroTros
AvroTros
AvroTros is een Nederlandse publieke omroep die in 2014 is ontstaan vanuit een fusie van Avro en Tros. Alle bestaande programma’s worden al sinds 7 september 2014 uitgezonden onder de naam AVROTROS. Inmiddels hebben ze een hele lijst aan programma’s die onder hun naam hangen, waaronder het Gouden Televizier- Ring Gala, Ik vertrek en Wie Is De Mol?
AvroTros is een Nederlandse publieke omroep die in 2014 is ontstaan vanuit een fusie van Avro en Tros. Alle bestaande programma’s worden al sinds 7 september 2014 uitgezonden onder de naam AVROTROS. Inmiddels hebben ze een hele lijst aan programma’s die onder hun naam hangen, waaronder het Gouden Televizier- Ring Gala, Ik vertrek en Wie Is De Mol?
AvroTros
AvroTros
AvroTros is een Nederlandse publieke omroep die in 2014 is ontstaan vanuit een fusie van Avro en Tros. Alle bestaande programma’s worden al sinds 7 september 2014 uitgezonden onder de naam AVROTROS. Inmiddels hebben ze een hele lijst aan programma’s die onder hun naam hangen, waaronder het Gouden Televizier- Ring Gala, Ik vertrek en Wie Is De Mol?
AvroTros is een Nederlandse publieke omroep die in 2014 is ontstaan vanuit een fusie van Avro en Tros. Alle bestaande programma’s worden al sinds 7 september 2014 uitgezonden onder de naam AVROTROS. Inmiddels hebben ze een hele lijst aan programma’s die onder hun naam hangen, waaronder het Gouden Televizier- Ring Gala, Ik vertrek en Wie Is De Mol?

Het Avrotros programma Wie is de Mol? is sinds het eerste seizoen in 2000 op de buis verscheen een grote hit. Het recept is simpel en algemeen bekend: een groep kandidaten probeert met verschillende opdrachten geld te verdienen, maar wordt hierbij gehinderd door een anonieme mol waarvan ze de identiteit moeten achterhalen. Elk jaar zitten miljoenen mensen weer op zaterdagavond voor de buis om de mol te ontmaskeren. Om de grote schare loyale fans, ook wel molloten genoemd, bij het programma te betrekken is het merk de afgelopen jaren uitgebreid met een interactieve website, livefinale en een eigen Wie is de Mol? app.

 

Wie is de Mol App

De Wie is de Mol? app is door de makers van het programma speciaal voor loyale fans ontwikkeld. Deze app geeft je alle updates over het spel, leert je de kandidaten kennen en geeft je de kans om zelf de identiteit van de Mol te achterhalen door punten in te zetten op de meest verdachte kandidaten.

 

Nadat je de Wie Is De Mol? app hebt gedownload ontvang je direct een welkomstbericht in je mailbox! Hiermee wil AvroTros een blijk van waardering geven aan de trouwe kijkers van het programma. Ook is dit een leuke manier om te connecten met vrienden en onderling tegen elkaar te strijden!

 

 

Nienke Oude Vrielink

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.