Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Eliza was here stuurt een pakkende waarderingscampagne

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Serina Marino
Serina Marino
23 december 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Eliza was here stuurt een pakkende waarderingscampagne

Eliza was here
Eliza was here
Eliza was here is een reisorganisatie waar je vakanties kunt boeken ver weg van alle massa. Alle verblijven zijn kleinschalig op plekken waar je weinig andere toeristen zult vinden. Eliza was here is op veel opzichten anders dan een doorsnee reisorganisatie. Zo kiezen ze voor een persoonlijke benadering door vrijwel alle teksten vanuit Eliza te schrijven.
Eliza was here is een reisorganisatie waar je vakanties kunt boeken ver weg van alle massa. Alle verblijven zijn kleinschalig op plekken waar je weinig andere toeristen zult vinden. Eliza was here is op veel opzichten anders dan een doorsnee reisorganisatie. Zo kiezen ze voor een persoonlijke benadering door vrijwel alle teksten vanuit Eliza te schrijven.
Eliza was here
Eliza was here
Eliza was here is een reisorganisatie waar je vakanties kunt boeken ver weg van alle massa. Alle verblijven zijn kleinschalig op plekken waar je weinig andere toeristen zult vinden. Eliza was here is op veel opzichten anders dan een doorsnee reisorganisatie. Zo kiezen ze voor een persoonlijke benadering door vrijwel alle teksten vanuit Eliza te schrijven.
Eliza was here is een reisorganisatie waar je vakanties kunt boeken ver weg van alle massa. Alle verblijven zijn kleinschalig op plekken waar je weinig andere toeristen zult vinden. Eliza was here is op veel opzichten anders dan een doorsnee reisorganisatie. Zo kiezen ze voor een persoonlijke benadering door vrijwel alle teksten vanuit Eliza te schrijven.

Eliza was here bedacht een waarderingscampagne om klanten ook in de wintermaanden aan hen te binden. Ze bedanken klanten die afgelopen jaar bij hen een reis geboekt hebben voor het aangaan van het avontuur. De reisorganisatie stuurt in december een brievenbuspakketje met hierin o.a. een bring a friend actie, €75,- korting en bloeikaarten om door te geven.

 

In december zijn er echter maar weinig plekken waar de zonaanbidder terecht kan. Daarom sturen ze iedereen die in de zomer van 2022 een vakantie heeft geboekt een mooi pakketje op met een hartelijke boodschap van Eliza.

 

 

Cadeautje van Eliza voor de klant
Klanten ontvangen €75,- korting op hun droomreis in 2023. Met de unieke code kun je t/m eind februari jouw droomreis boeken. De boodschap brengen ze op een gepaste en warme manier. De campagne versterkt het merk imago en is spot on. Zo vertelt Eliza in haar kaart dat ze elk jaar haar best doet om een bijzondere vakantie te verwezenlijken. “Samen vinden we wat jij niet zocht! Dit allemaal doordat jij deze avonturen met mij aangaat en hier wil ik je voor bedanken.

 

 

Korting voor de vriend van de klant
Een van de bloeikaartjes is een kaart met €75,- korting die je aan iemand kunt schenken. De tekst is op de kaart al ingevuld door Eliza. De naam en de afzender kan de klant zelf personaliseren.

 

 

Bloeikaarten, omdat een droomvakantie start met een idee
En of dat nog niet alles is zijn de bloeikaarten erg passend bij de boodschap: een droomreis start met een idee, een zaadje, en deze boeit uit tot werkelijkheid. Met deze campagne plant Eliza een figuurlijk zaadje in d gedachten van de kant!  De kaart kan de ontvanger vochtig maken en planten in grond. Er zullen vervolgens mooie bloemetjes uit groeien. Een duurzame manier om een direct mail te sturen.

Kortom een goed voorbeeld van hoe een simpele campagne een succes kan zijn door de juiste vorm te kiezen bij de boodschap.

 

Serina Marino

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 mei 2024

Levi’s gokt het erop: gefeliciteerd!(?)

Lees snel verder en kom erachter hoe Levi’s op een leuke manier extra data verzameld!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 mei 2024

Levi’s gokt het erop: gefeliciteerd!(?)

Lees snel verder en kom erachter hoe Levi’s op een leuke manier extra data verzameld!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2024

Word een Goddess met Sophia Mae

Sophia Mae is er van overtuigd dat in elk persoon een muse schuilt en helpt haar klanten om deze te ontdekken met eigen beauty- en

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2024

Word een Goddess met Sophia Mae

Sophia Mae is er van overtuigd dat in elk persoon een muse schuilt en helpt haar klanten om deze te ontdekken met eigen beauty- en

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.