Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

ELLE fashionkaart

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
31 augustus 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

ELLE fashionkaart

Elle
Elle
Elle is een maandelijks verschijnend modetijdschrift en werd in 1945 in Frankrijk opgericht door Pierre Lazareff en zijn vrouw Hélène Gordon. De eerste Nederlandse editie van Elle verschijnt sinds september 1989. ELLE wordt uitgegeven door Hearst Magazines in Amsterdam.
Elle is een maandelijks verschijnend modetijdschrift en werd in 1945 in Frankrijk opgericht door Pierre Lazareff en zijn vrouw Hélène Gordon. De eerste Nederlandse editie van Elle verschijnt sinds september 1989. ELLE wordt uitgegeven door Hearst Magazines in Amsterdam.
Elle
Elle
Elle is een maandelijks verschijnend modetijdschrift en werd in 1945 in Frankrijk opgericht door Pierre Lazareff en zijn vrouw Hélène Gordon. De eerste Nederlandse editie van Elle verschijnt sinds september 1989. ELLE wordt uitgegeven door Hearst Magazines in Amsterdam.
Elle is een maandelijks verschijnend modetijdschrift en werd in 1945 in Frankrijk opgericht door Pierre Lazareff en zijn vrouw Hélène Gordon. De eerste Nederlandse editie van Elle verschijnt sinds september 1989. ELLE wordt uitgegeven door Hearst Magazines in Amsterdam.

Speciaal voor haar abonnees worden er door ELLE unieke fashionkaarten gemaakt. Hierop worden exclusieve beelden van ELLE weergegeven. De speciale collectors kaarten vinden abonnees vanaf ELLE’s septembernummer elke maand kosteloos terug bij hun ELLE magazine.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.