Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

ELLE fashionkaart

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
31 augustus 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

ELLE fashionkaart

Elle
Elle
Elle is een maandelijks verschijnend modetijdschrift en werd in 1945 in Frankrijk opgericht door Pierre Lazareff en zijn vrouw Hélène Gordon. De eerste Nederlandse editie van Elle verschijnt sinds september 1989. ELLE wordt uitgegeven door Hearst Magazines in Amsterdam.
Elle is een maandelijks verschijnend modetijdschrift en werd in 1945 in Frankrijk opgericht door Pierre Lazareff en zijn vrouw Hélène Gordon. De eerste Nederlandse editie van Elle verschijnt sinds september 1989. ELLE wordt uitgegeven door Hearst Magazines in Amsterdam.
Elle
Elle
Elle is een maandelijks verschijnend modetijdschrift en werd in 1945 in Frankrijk opgericht door Pierre Lazareff en zijn vrouw Hélène Gordon. De eerste Nederlandse editie van Elle verschijnt sinds september 1989. ELLE wordt uitgegeven door Hearst Magazines in Amsterdam.
Elle is een maandelijks verschijnend modetijdschrift en werd in 1945 in Frankrijk opgericht door Pierre Lazareff en zijn vrouw Hélène Gordon. De eerste Nederlandse editie van Elle verschijnt sinds september 1989. ELLE wordt uitgegeven door Hearst Magazines in Amsterdam.

Speciaal voor haar abonnees worden er door ELLE unieke fashionkaarten gemaakt. Hierop worden exclusieve beelden van ELLE weergegeven. De speciale collectors kaarten vinden abonnees vanaf ELLE’s septembernummer elke maand kosteloos terug bij hun ELLE magazine.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.