Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Moska Poya
Moska Poya
16 januari 2025
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac
Pink Gellac
Pink Gellac is een Nederlands merk dat zich specialiseert in gelnagellak voor thuisgebruik en professionals. Het merk biedt een uitgebreid assortiment kleuren en accessoires, zoals LED-lampen en nagelverzorgingsproducten.
Pink Gellac is een Nederlands merk dat zich specialiseert in gelnagellak voor thuisgebruik en professionals. Het merk biedt een uitgebreid assortiment kleuren en accessoires, zoals LED-lampen en nagelverzorgingsproducten.
Pink Gellac
Pink Gellac
Pink Gellac is een Nederlands merk dat zich specialiseert in gelnagellak voor thuisgebruik en professionals. Het merk biedt een uitgebreid assortiment kleuren en accessoires, zoals LED-lampen en nagelverzorgingsproducten.
Pink Gellac is een Nederlands merk dat zich specialiseert in gelnagellak voor thuisgebruik en professionals. Het merk biedt een uitgebreid assortiment kleuren en accessoires, zoals LED-lampen en nagelverzorgingsproducten.

Pink Gellac verraste klanten onlangs per ongeluk met een Duitse e-mail, maar maakte het direct goed met een charmante excuusmail. Als blijk van waardering biedt het merk een exclusieve kortingscode aan om klanten te bedanken voor hun begrip. Deze persoonlijke en positieve aanpak versterkt niet alleen de klantrelatie, maar laat ook zien dat Pink Gellac betrokken is en oog heeft voor een glimlach bij haar klanten. Een slimme en sympathieke reactie die de waardering voor het merk alleen maar vergroot.
 

Moska Poya

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.