Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Etos is jarig!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
3 september 2019
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Etos is jarig!

Etos logo
Etos logo
Etos
Etos
Etos is een drogisterijketen met de visie persoonlijke verzorging bereikbaar te maken voor iedereen in Nederland. Het assortiment bestaat uit gezondheids-, lichaamsverzorging-, baby- en beautyproducten, aangeboden in A-merk en een eigen merk.
Etos is een drogisterijketen met de visie persoonlijke verzorging bereikbaar te maken voor iedereen in Nederland. Het assortiment bestaat uit gezondheids-, lichaamsverzorging-, baby- en beautyproducten, aangeboden in A-merk en een eigen merk.
Etos logo
Etos logo
Etos
Etos
Etos is een drogisterijketen met de visie persoonlijke verzorging bereikbaar te maken voor iedereen in Nederland. Het assortiment bestaat uit gezondheids-, lichaamsverzorging-, baby- en beautyproducten, aangeboden in A-merk en een eigen merk.
Etos is een drogisterijketen met de visie persoonlijke verzorging bereikbaar te maken voor iedereen in Nederland. Het assortiment bestaat uit gezondheids-, lichaamsverzorging-, baby- en beautyproducten, aangeboden in A-merk en een eigen merk.

Hoera, Etos is 100 jaar! Het bedrijf viert dit graag met haar klanten en stuurt daarom een e-mail met leuke feiten. Wist jij bijvoorbeeld dat Etos in 1919 is begonnen met het verkopen van brood en eenvoudige levensmiddelen? En dat zij in 1976 zelfs een Etos tankstation hebben geopend! Naast de tijdlijn maakt 1 op de 100 klanten kans om gratis te shoppen

 

 

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.